Performancing Metrics

مدعیان خارج از خانه به میدان می روند | اتاق خبر
کد خبر: 300457
تاریخ انتشار: 16 آذر 1394 - 13:29
هفته دهم لیگ برتر والیبال؛
هفته دهم رقابتهای لیگ برتر والیبال در حالی برگزار می شود که تیم های مدعی قهرمانی مهمان حریفان خود هستند.

هفته دهم رقابتهای لیگ برتر والیبال در حالی برگزار می شود که تیم های مدعی قهرمانی مهمان حریفان خود هستند. در این بین پیکان نیم نگاهی به صدر جدول دارد و مترصد کوچک‌ترین لغزش از سوی شهرداری ارومیه است.

هفته دهم رقابتهای لیگ برتر والیبال فردا سه شنبه در حالی برگزار می شود که تیم های مدعی شهرداری ارومیه، پیکان تهران و بانک سرمایه خارج از خانه به مصاف حریفان خود می روند.

تیم شهرداری ارومیه صدرنشین مسابقات روز سه شنبه در سالن المپیک گنبد مهمان جواهری این شهر است. شاگردان سیدعباسی که به سختی از سوی پیکان و بانک سرمایه تهدید می شوند به خوبی می دانند شکست احتمالی در این بازی می تواند از دست رفتن جایگاه این تیم در صدر جدول را به دنبال داشته باشد برای همین با تمام قوا به مصاف میزبان پرطرفدار خود می روند. در طرف دیگر نماینده گنبد که در رده نهم جدول قرار دارد حتی با وجود پیروزی در این مسابقه هم صعودی در جدول رده بندی نخواهد داشت.

در ورامین تیم متین این شهر با پیکان تهران پیکار خواهد کرد. پیکان بعد از پیروزی که در دیدار معوقه برابر ثامن الحجج سبزوار کسب کرد به رده دوم جدول صعود کرده است نیم نگاهی به صدر دارد و تنها به پیروزی برابر متین فکر می کند. متین صالحین ورامین با ۱۵ امتیاز در جایگاه ششم جدول است و پیکان تهران با ۲۲ امتیاز در رتبه دوم جدول است. متین در هفته نهم نیز به دلیل انصراف تیم انتهای جدولی مسابقه نداشت.

فردا در تبریز هم یک بازی مهم برگزار می شود. تیم شهرداری این شهر اگرچه هنوز به آمادگی سال گذشته نرسیده اما با ایستادن در رده چهارم جدول نشان داده که حریفی سرسخت برای بانک سرمایه خواهد بود. این تیم روز سه شنبه با حکم کمیته انضباطی هواداران خود را به همراه ندارد و این کاملا به سود بانک سرمایه است. شاگردان مصطفی کارخانه که به قهرمانی نیم فصل همچنان امید دارند در غیاب تماشاگران پر شور تبریزی کار آسانتری خواهند داشت.

تیم گوهر کویر زاهدان نیز روز سه شنبه پذیرای آلومینیم هرمزگان است. نماینده زاهدان هفته گذشته در کمال ناباوری به دلیل مشکلات مالی نتوانست به ورامین سفر کند تا برابر متین به میدان برود. این تیم تاکنون بردی کسب نکرده و نخستین پیروزی فصل را مقابل نماینده هرمزگان جستجو می کند این در حالی است که یاران آلومینیم هرمزگان امیدوارند با پیروزی بر گوهر کویز زاهدان ۹ امتیازی شده و یک رده در جدول رده بندی صعود کنند.

تیم سایپا در هفته دهم لیگ برتر در خانه والیبال تهران میزبان آرمان ورزشی اردکان است. آرمان با هشت امتیاز در رتبه دهم جدول قرار گرفته و سایپا با ۱۲ امتیاز در رده هشتم قرار دارد. شاگردان ناصر شهنازی سرمربی سایپا با سه تیم دیگر جدول که ۱۵ امتیاز دارند، دارای پنج پیروزی هستند و در صورت کسب پیروزی در این دیدار می تواند جایگاه بالاتری را کسب کند.

در آمل تیم کاله مازندران بعد از دو دیدار بدون تماشاگر بار دیگر با هواداران خود به مصاف حریفان می رود. کاله این هفته برابر ثامن الحجج خراسان صف آرایی خواهد کرد. ثامن که روز شنبه در سالن مهران مشهد مغلوب پیکان شده بود، سه شنبه در حالی به مصاف کاله می رود که با ۱۵ امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارد و کاله مازندران نیز با یک امتیاز کمتر در رتبه هشتم جدول است.

برنامه کامل هفته دهم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

* متین صالحین ورامین - پیکان تهران، سالن شهید گل عباسی
* بازرگانی جواهری گنبد - شهرداری ارومیه،  سالن المپیک
* گوهر کویر زاهدان - آلومینیوم المهدی هرمزگان،  سالن استانداری 
* شهرداری تبریز - بانک سرمایه، سالن شهید اقدمی
* سایپا تهران - آرمان ورزشی اردکان، خانه والیبال 
* کاله مازندران - ثامن الحجج خراسان، سالن پیامبر اعظم (ص)

منبع: مهر

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید