Performancing Metrics

جوشش چشمه در محله مسکن‌مهر منظریه دردسرساز شد | اتاق خبر
کد خبر: 300713
تاریخ انتشار: 16 آذر 1394 - 20:36
جوشش چشمه در محله مسکن‌مهر منظریه دردسرهای زیادی را برای اهالی این منطقه ایجاد کرده است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس، در خشکسالی‌های اخیر که چشمه‌ها و چاه‌های آب یکی یکی خشک می‌شوند جوشش چشمه‌ای جدید همه را خوشحال می‌کند ولی جوشش چشمه در پای ساختمان‌های مسکن‌مهر در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری دردسرهای زیادی برای اهالی این منطقه و به‌خصوص ساختمان‌های اطراف ایجاد کرده است.

در محله 36 منظریه چشمه‌ای کنار ساختمان از دل زمین بیرون آمده و به قول ساکنان این منطقه نشست ساختمان در انتظار آن‌ها است.

در این زمینه احسان امانی مدیرکل دفتر فنی استانداری شهرکرد اظهار کرد: در شورای تامین مسکن استان این موضوع بررسی شد و مقرر شد این چشمه در اختیار شهرداری شهرکرد قرار بگیرد و در کمیسیون ماده 50 هم آن بخش از محله 36 به کاربری فضای سبز تغییر کاربری پیدا کند.

وی ادامه داد: تغییر کاربری مشروط بر این است که ورودی و خروجی این مجموعه مسکن‌مهر کاملا رعایت و ایمنی افرادی که از آنجا رفت‌وآمد دارند نیز رعایت شود.

امانی با بیان اینکه جوشش چشمه در محله 36 منظریه اختلاف سطح زیادی را ایجاد کرده است، بیان داشت: شهرداری باید علاوه‌بر مسطح سازی این مکان از این آب به عنوان آب فضای سبز آن مجموعه استفاده کند.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید