Performancing Metrics

تعطیلی مدارس ابتدایی سه شهرستان لرستان طی فردا براثر سرمای شدید | اتاق خبر
کد خبر: 300741
تاریخ انتشار: 16 آذر 1394 - 21:56
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان خبر داد
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان از تعطیلی مدارس سه شهرستان این استان طی فردا خبر داد.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان از تعطیلی مدارس سه شهرستان این استان طی فردا خبر داد.

گودرز کریمی فر شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به علت بارش شدید برف، برودت هوا، یخبندان و سرمای شدید مدارس شیف صبح ابتدایی و دوره اول متوسطه شهرستان های الیگودرز و نورآباد و شیفت صبح ابتدایی شهرستان الشتر فردا سه شنبه 17 آذرماه تعطیل است.

وی عنوان کرد: تعطیلی آخرین گزینه آموزش و پرورش است و باید تلاش مدیران برطرف کردن موانع پیش روی مدارس برای  فعالیت آموزشی و پرورشی باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان تاکید کرد: تنها مرجع قانونی برای اعلام تعطیلی مدارس در مواقع بحرانی روابط عمومی آموزش و پرورش استان است و مدیران موظفند دستورالعمل های وزارتی را رعایت کنند.

کریمی ادامه داد: مدیران آموزش و پرورش می توانند در صورت نیاز  موارد را به فرمانداران پیشنهاد دهند و چنانچه نظر فرمانداران هم تعطیلی موقت مدارس باشد موضوع را به مدیریت بحران استان انعکاس و در نهایت با همفکری مدیریت بحران و آموزش و پرورش موضوع تعطیلی مدارس تنها از طریق روابط عمومی آموزش و پرورش استان به رسانه ها اطلاع رسانی شود.

کریمی فر تصریح کرد: با توجه به ادامه سرما در ماههای آتی تداوم تعطیلی ها می تواند منجر به افت آموزش دانش آموزان شود لذا مدیران اجرایی باید به این موضوع دقت کنند تا  روند تعلیم و تربیت در مدارس با مشکل مواجه نشود.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید