Performancing Metrics

تینا پاکروان: فرم فجر را برای «نیمه‌شب اتفاق افتاد» پر کردم | اتاق خبر
کد خبر: 300951
تاریخ انتشار: 20 آذر 1394 - 21:03
تینا پاکروان کارگردان «نیمه شب اتفاق افتاد» فرم حضور در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر را برای این اثر پر کرد.
به گزارش اتاق خبر، تینا پاکروان کارگردان و تهیه‌کننده سینما با اشاره به جدیدترین ساخته سینمایی خود با نام «نیمه شب اتفاق افتاد» گفت: فرم شرکت در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر را طبق زمان فراخوان پر کردیم و عکس‌های صحنه و تیزر را به دبیرخانه این دوره از جشنواره تحویل دادیم.
وی ادامه داد: ساخت موسیقی این فیلم سینمای توسط کارن همایون فر به پایان رسیده است و در حال حاضر مجید خادمیان در حال ساخت جلوه های ویژه بصری «نیمه شب اتفاق افتاد» است.
این کارگردان سینما تاکید کرد: به زودی اصلاح رنگ توسط هوتن حق شناس در استودیو پیشگامان سینمای آریا آغاز می شود تا آخرین مراحل فنی فیلم به پایان رسد.
پاکروان در پایان گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده نسخه اصلی فیلم تا دو هفته دیگر آماده نمایش می شود و امیدوارم اولین نمایش این اثر سینمایی در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر باشد.
در این فیلم سینمایی رویا نونهالی در کنار حامد بهداد به ایفای نقش می پردازد و گوهر خیراندیش، آتیلا پسیانی، شقایق فراهانی، ستاره اسکندی، رابعه اسکویی، سینا رازانی، کریم امینی و مهراب رضایی نقش های دیگر این پروژه را بر عهده دارند.
«نیمه شب اتفاق افتاد» داستان عشق های نامتعارف از عروسی تا عزاست. فیلمنامه «نیمه شب اتفاق افتاد» را طلا معتضدی به نگارش در آورده است.
منبع: مهر
کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید