Performancing Metrics

پیگیری فاجعه واحد علوم و تحقیقات در صورت به نتیجه نرسیدن از مراجع قانونی | اتاق خبر
کد خبر: 301252
تاریخ انتشار: 19 آذر 1394 - 09:49
کمیته دانشجویی فرزندان شاهد و ایثارگر ان:
کمیته دانشجویی فرزندان شاهد و ایثارگر انقلاب اسلامی در نامه‌ای به رئیس دانشگاه آزاد در خصوص اتفاقات اخیر در واحد علوم و تحقیقات اعلام کرد در صورت عدم حصول نتیجه از طریق دانشگاه، این فاجعه از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد.

به گزارش اتاق خبر، کمیته دانشجویی فرزندان شاهد و ایثارگر انقلاب اسلامی در نامه‌ای به حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد در خصوص اتفاقات اخیر در واحد علوم و تحقیقات اعلام کرد: در صورت عدم حصول نتیجه از طریق دانشگاه،این فاجعه از طریق مراجع قانونی پیگری خواهد شد.

در ابتدای این نامه ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن وفات پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام رضا(ع) خطاب به میرزاده آمده است: یقینا جنابعالی هم در جریان اتفاقات اخیر در واحد علوم و تحقیقات قرار گرفته‌اید، که در صورت عدم برخورد با مدیران خاطی، دانشگاه مجبور به ثبت تلخترین واقعه در تاریخ دانشگاه‌ها می‌شود.

این کمیته دانشجویی تاکید کرد: محبوس کردن دانشجویان در دفاتر تشکل دانشجویی به وسیله نیروهای امنیتی و حفاظتی، ایجاد شرایط سخت برای تردد دانشجویان و بازرسی خانم‌ها و آقایان توسط نیروهای حفاظتی مرد، ضرب و شتم دانشجویان و ممانعت از برگزاری روز دانشجو و فیلم برداری نیروهای حفاظتی از دانشجویان به منظور ایجاد رعب و وحشت اقدامات شنیعی است که یقینا برازنده دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست شما نخواهد بود.

در ادامه خطاب به میرزاده آمده است: از جنابعالی که یقین داریم از دلسوزان نظام و انقلاب هستید تقاضا داریم ضمن برخورد با مدیران خاطی، به ریاست محترم واحد علوم و تحقیقات که احتمالا از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی هم هستند در خصوص اداره محیط دانشگاهی مطالب آموزشی ارائه فرمایید.

در پایان تاکید شد: لازم به ذکر است در صورت عدم حصول نتیجه از طریق دانشگاه آزاد،این فاجعه از طریق مراجع ذی صلاح و قانونی پیگری خواهد شد.

منبع:فارس

نظرات
ADS
ADS
پربازدید