Performancing Metrics

پاسخگویی وزرای کار و جهاد کشاورزی در جلسات علنی مجلس | اتاق خبر
کد خبر: 301320
تاریخ انتشار: 19 آذر 1394 - 13:09
وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد کشاورزی جهت پاسخگویی به سوالات ایرج عبدی و حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسات علنی هفته آینده مجلس حاضر می‌شوند.

وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد کشاورزی جهت پاسخگویی به سوالات ایرج عبدی و حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسات علنی هفته آینده مجلس حاضر می‌شوند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از ایسنا ، نمایندگان ضمن میزبانی از این دو وزیر، لایحه کاهش ساعات کار زنان شاغل را نیز مورد بررسی قرار می‌دهند.

رسیدگی به طرح یک فوریتی سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، لایحه بیمه اجباری مسئولیت مدنی دارندگان وسیله نقلیه موتوری زمینی در مقابل شخص ثالث و رسیدگی به طرح اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در دستور کار نمایندگان قرار دارد.

نمایندگان همچنین طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی طبق اصل 85، لایحه تاسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی، طرح جلوگیری از پرداخت دموراژ به کشتی‌ها و طرح اصلاح تبصره یک ماده 69 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت را بررسی می‌کنند.

طرح الحاق یک تبصره به قانون احداث پروژه‌های عمرانی بخش راه و ترابری از طریق مشارکت بانک‌ها و سایر منابع مالی و پولی کشور، طرح اصلاح قانون تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور و طرح جرم سیاسی توسط وکلای ملت بررسی می‌شود.

مجلس همچنین رسیدگی به طرح الحاق یک بند به ماده 524 قانون آیین دادرسی مدنی، طرح الحاق یک تبصره به ماده 505 قانون آیین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب، طرح اصلاح موادی از آیین‌نامه داخلی مجلس و طرح نظام جامع آموزش و تربیت فنی حرفه‌ای و مهارتی را در دستور کار دارد.

نمایندگان مجلس طرح اصلاح قانون تعیین محدوده حوزه‌های انتخاباتی مجلس، طرح تاسیس سازمان ملی استاندارد و طرح الحاق یک تبصره به ماده 22 قانون اساسنامه جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران را نیز بررسی می‌کنند.

رسیدگی به لایحه اصلاح قانون بیمه عمر و حوادث پرسنل نیروهای مسلح، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمان‌های تابعه یا وابسته به آنها، لایحه اصلاح قانون اعتبار اسناد عادی وام‌های پرداختی شرکت‌های تعاونی روستایی، عشایری و سیادی به اعضا و گزارش کمیسیون عمران در خصوص مشکلات ناشی از نحوه تعیین حریم و اراضی ساحلی در توسعه سواحل کشور در دستور کار نمایندگان مجلس قرار دارد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید