Performancing Metrics

راه‌حل ساده آئودی برای اصلاح خودروهای آلاینده | اتاق خبر
کد خبر: 301329
تاریخ انتشار: 19 آذر 1394 - 13:19
خودروساز آلمانی آئودی راه حلهای فنی ساده ای برای اصلاح خودروهای دیزلی لوکسی یافته که نرم افزار غیرقانونی نصب شده در آنها امکان دور زدن استانداردهای آلایندگی آمریکا را فراهم کرد.

خودروساز آلمانی آئودی راه حلهای فنی ساده ای برای اصلاح خودروهای دیزلی لوکسی یافته که نرم افزار غیرقانونی نصب شده در آنها امکان دور زدن استانداردهای آلایندگی آمریکا را فراهم کرد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از ایسنا، ماتیاس مولر، مدیرعامل گروه خودروسازی فولکس واگن که شرکت مادر آئودی است، ماه گذشته اظهار کرد اصلاح 8.5 میلیون خودروی دیزلی در اروپا که موتورهای کوچکتری دارند از نظر فنی و مالی انجام شدنی است با اینهمه به هزینه‌های آن اشاره ای نکرد.

اکنون روپرت استادلر، مدیر آئودی اعلام کرده اصلاح حدود 85 هزار خودروی لوکسی که به موتور دیزلی V6 سه لیتری مجهز هستند به همان اندازه ساده خواهد بود. رقم مذکور شامل خودروهای پورشه و فولکس واگن است که با موتورهای آئودی کار می‌کنند.

استادلر خطاب به هفت هزار کارمند در مقر اینگولشتاد آئودی گفت: راه‌کارهای فوری، ساده و راحت مورد بحث هستند و هر روز در حال پیشرفت برای دستیابی به راه‌کار موردنظر هستیم.

آئودی ماه گذشته اقرار کرد که درباره استفاده از دستگاه کنترل آلایندگی AECD در موتورهایش روشنگری نداشته و یکی از این دستگاه‌ها که حرارت مبدلهای کاتالیستی را تنظیم می‌کند، از سوی مقامات آمریکایی غیرقانونی شناخته شد.

این برند لوکس که در حدود 40 درصد از سود گروه فولکس واگن سهم دارد، هفته گذشته مولر را به عنوان رییس هیات مدیره انتخاب کرد و رییس جدیدی برای بخش توسعه انتخاب کرد تا جانشین اولریش هاکنبرگ، مهندس ارشد با 30 سال سابقه فعالیت در این شرکت شود.

بر اساس گزارش رویترز، مدیرعامل آئودی از سوی نمایندگان کارگران این شرکت به دلیل واکنش نامناسب درباره بحران آلایندگی مورد انتقاد قرار گرفته و قرار است در برابر هیات نظارت فولکس واگن حاضر شود و درباره نحوه مقابله با بحران مذکور در شرایطی که رشد فروش کندتر شده و تقاضا برای مدلهایش در چین کاهش یافته است، توضیح دهد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید