Performancing Metrics

رولینگ : شرورترین شخصیت «هری پاتر» هم به بدی دونالد ترامپ نیست | اتاق خبر
کد خبر: 301335
تاریخ انتشار: 22 آذر 1394 - 11:26
خالق داستان‌های «هری پاتر» از مقایسه‌ی دونالد ترامپ با کاراکتر شرور داستان‌های خود خشنود نیست.
به گزارش اتاق خبر، جی‌کی رولینگ نویسنده سرشناس بریتانیایی مقایسه‌ی دونالد ترامپ نامزد جمهوری‌خواه ریاست جمهوری آمریکا با ولدمورت کاراکتر شرور «هری پاتر» را نادرست خواند. او در واکنش به این مقایسه که سوی شبکه‌ی بی‌بی‌سی صورت گرفته بود در توئیتر نوشت : « ولدمورت اصلا به این بدی نیست»
دونالد ترامپ پس از حوادث تروریستی سن‌برناردینو خواستار توقف ورود مسلمانان به آمریکا و بستن کامل مرزهای این کشور به روی مسلمانان شده بود. او پیش از این نیز چندین بار در سخنرانی‌هایش مسلمان را هدف حمله قرار داده بود و حتی ادعا کرده بود که مسلمان‌های ساکن نیوجرسی پس از حملات یازده سپتامبر شادمانی کرده‌اند.
این سخنان ترامپ از سوی دیگر نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا از هر دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه مورد انتقاد قرار گرفته است. جب بوش او را فردی دچار اختلال مشاعر خواند و هیلاری کلینتون نیز سخنان او را تفرقه‌انداز و سزاوار سرزنش دانست.
البته رولینگ تنها نویسنده‌ای نیست که دل خوشی از ترامپ ندارد، مارلون جیمز برنده جایزه بوکر امسال از دیگر منتقدان ترامپ است. جیمز درباره ترامپ گفته بود : «او دیگر باید چه کاری انجام دهد که نازی نامیده شود. او به همه حتی افراد معلول حمله می‌کند. احتمالا در قدم بعدی خواستار بازگشت تئوری اصلاح نژادی نازی‌ها می‌شود.»
 منبع: خبرآنلاین
 
نظرات
ADS
ADS
پربازدید