Performancing Metrics

7 قدم تا جیمز باند شدن! | اتاق خبر
کد خبر: 301551
تاریخ انتشار: 24 آذر 1394 - 03:56
فیلم جیمز باند جدید با عنوان «اسپکتر» (Spectre)، به زودی اکران خواهد شد و بسیاری از طرف‌داران این شخصیت اسطوره‌ای چشم‌انتظار این فیلم هستند.

به گزارش اتاق خبر، فیلم جیمز باند جدید با عنوان «اسپکتر» (Spectre)، به زودی اکران خواهد شد و بسیاری از طرف‌داران این شخصیت اسطوره‌ای چشم‌انتظار این فیلم هستند.


 در این فیلم دوباره «دنیل کریگ» (Daniel Craig) در نقش جیمز باند ظاهر شده؛ بازیگری که در «اسکای‌فال» (Skyfall) فیلم قبلی جیمز باند هم بازی کرده بود. او اخیرا عنوان کرده دیگر در هیچ فیلم جیمز باندی بازی نخواهد کرد.

باند شخصیتی است که شاید بسیاری از ما در برحه‌ای از زندگی‌مان خود را به جای او تصور کردیم و استایل بسیار شیک و کلاسیک او را آرزو کرده‌ایم. اما اگر بودجه‌ی مورد نیاز فراهم باشد، شاید تبدیل شدن به یک باند تمام‌عیار چندان هم دور از انتظار نباشد.
 
۷ قدم تا جیمز باند شدن
 
 نمونه‌های واقعی آن گجت‌های وسوسه‌انگیز و لباس‌های اعیانی وجود دارند و هر کسی با تهیه‌ی آنها می‌تواند به نوعی، به مامور 007 تبدیل شود.

با توجه به این که ساخت این فیلم به بودجه‌ی کلان ۳۰۰ میلیون دلاری نیاز داشته، کاملا منطقی به نظر می‌رسد که تهیه‌کننده‌ی فیلم اسپکتر برای تامین بودجه، محصولات برندهای مختلفی را در فیلم تبلیغ کرده است.

‌‌‌‌‌‌‌ساعت اومگا مدل Seamaster 300 به قیمت ۶۳۵۰ دلار
 
۷ قدم تا جیمز باند شدن

«اومگا» (Omega) برند مورد علاقه‌ی باند در ساعت است و او در طول فیلم اسپکتر دو مدل متفاوت از این برند را می‌پوشد که هر دو مختص اسپکتر ساخته شده‌اند.

ساعت اومگا Seamaster 300 Spectre از جنس استیل خالص بوده و حاشیه‌ی سرامیکی و بند نانو دارد. این ساعت در مقابل میدان مغناطیسی تا ۱۵۰۰۰ گاوس مقاومت نشان می‌دهد.

 در نگه‌دارنده‌ی بند این ساعت یک لوگوی 007 می‌بینید و در پشت آن هم کلمه‌ی SPECTRE حک شده است. اومگا تنها ۷۰۰۷ عدد از این ساعت را می‌سازد. باند ساعت ارزان‌تر (6150) اومگا Aqua Teraa را هم در فیلم می‌پوشد.



‌‌‌‌‌‌کت تام فورد Ivory Windsor Tuxedo به قیمت ۵۲۰۰ دلار
 
۷ قدم تا جیمز باند شدن

«تام فورد» (Tom Ford) طراح موردپسند جیمز باند است و طبیعتا تمام پوشاک او در اسپکتر به این برند تعلق دارد. این روزها، کت‌های سفید و مجلسی با این سبک و سیاق کم‌یاب هستند، اما باند می‌تواند آنچه را که دلش می‌خواهد بپوشد. اگر می‌خواهید اکثر لباس‌هایی را که باند در این فیلم می‌پوشد، پیدا کنید، باید به یکی از فروشگاه‌های تام فورد بروید.



‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سونی اکسپریا Z5 به قیمت ۸۰۰ دلار
 
۷ قدم تا جیمز باند شدن

یکی از جالب‌ترین ماجراهای گجت‌های فیلم به گوشی‌های هوشمند باند مربوط می‌شود، زیرا این گجت اصلا در اسپکتر ظاهر نمی‌شود.

اکسپریا Z5 رسما توسط سونی به عنوان گوشی باند انتخاب شده، اما بحث و مشاجره‌ا‌ی بر سر آن مطرح شده بود. «دنیل کریگ» می‌گفت که مدل قبلی یعنی اکسپریا +Z3 برای 007 به‌اندازه‌ی کافی باکلاس نبود. این در حالی است که به شخص او مبلغ ۵ میلیون دلار داده شده بود تا از آن استفاده کند.

ظاهرا رقیب سونی، سامسونگ، ۵۰ میلیون دلار پیشنهاد داده بود تا «دنیل کریگ» از ساعت هوشمند Gear S2 و گلکسی S6 استفاده کند، اما آن هم هیچ فایده‌ای نداشت. معلوم نیست که در آخر سونی چقدر پرداخت کرد، اما اکسپریا Z5 هیچ‌وقت تایید نشد.



‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عینک آفتابی وارنه مدل Vintage Glacier به قیمت ۶۰۰ دلار
 
۷ قدم تا جیمز باند شدن

باند برای محافظت از چشمان‌اش در برابر بازتاب نور از کوه‌های برفی آلپ یک جفت عینک «وارنه» (Vuarnet) خلبانی به چشمان‌اش می‌گذارد که در کناره‌ها هم نوعی آفتاب‌گیر چرمی سیاه دارد. این شرکت فرانسوی این عینک‌های کلاسیک را دوباره تولید می‌کند، اما طراحی آن دقیقا مشابه عینک باند نیست.



‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دستکش روز مال‌بری مدل Black Deerskin به قیمت ۳۸۰ دلار
 
۷ قدم تا جیمز باند شدن

فرقی نمی‌کند که در یک روز سرد قدم می‌زنید، رانندگی یا تیراندازی می‌کنید یا یک آدم بد را خفه می‌کنید؛ در همه‌ی این موارد پوشیدن یک جفت دستکش شیک و با کیفیت می‌تواند شما را خوش‌استیل‌تر کند.

 در فیلم اسپکتر، باند این دستکش‌های «مال‌بری» (Mulberry) را می‌پوشد. این دستکش‌ها گران‌قیمت هستند، البته با توجه به دوخت بسیار ظریف و آستر لوکسی از جنس کشمیر، این قیمت بالا تعجبی هم ندارد.



‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌لباس یقه‌ اسکی N.Peal Mock به قیمت ۳۰۶ دلار
 
۷ قدم تا جیمز باند شدن

همان لباسی است که باند در پوستر رسمی فیلم اسپکتر می‌پوشد. جنس آن ۷۰ درصد از کشمیر بود و ۳۰ درصد دیگر را هم سیلک تشکیل می‌دهد.



‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آستون مارتین مدل DB10 به قیمت ۴٫۶ میلیون دلار
 
۷ قدم تا جیمز باند شدن

متاسفانه شما هیچ امیدی برای رانندگی در خودروی باند ندارید. آستون مارتین (DB10 (Aston Martin مختص فیلم ساخته شده و شرکت سازنده‌ی آن، تنها ۱۰ عدد از این خودرو را تولید کرده است. هشت دستگاه از این خودرو در فیلم استفاده شده و دو دستگاه دیگر هم برای نمایشگاه هستند.

این نمونه از روی مدل V8 Vantage S الگوبرداری شده، بنابراین به‌اندازه‌ی ۴۳۰ اسب بخار، قدرت داشته و موتور V8 آن به اندازه‌ی ۴٫۷ لیتر ظرفیت دارد و جعبه‌دنده‌ی دستی آن هم از نوع شش‌دنده است.

 اما برای بدنه‌ی DB10 از فیبر کربن استفاده شده و فاصله‌ی محوری آن هم بلندتر است. سرعت این خودرو ظرف مدت ۴٫۷ ثانیه به ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر با سرعت ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت حرکت می‌کند.
 
منبع: مجله دیجی کالا
کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید