Performancing Metrics

ستاره های دنیای ورزش و هنر که به مواد مخدر روی آورند! | اتاق خبر
کد خبر: 301554
تاریخ انتشار: 24 آذر 1394 - 04:23
اگر فکر می کنید که ستاره ها به دلیل محبوبیت خود دست از پا خطا نمی کنند، اشتباه کرده اید.

به گزارش اتاق خبر، ما در اینجا نام ستاره های هالیوودی را که به دلیل مصرف یا حمل مواد مخدر توسط نیروهای پلیس بازداشت شدند، به شما معرفی می کنیم.

 
1. لمار اودم
 
ستاره هایی که به دلیل مواد مخدر بازداشت شدند
لمار اودم خواننده، آهنگساز و نوازنده گیتار و درام اهل آمریکا است که در سال 2013 توسط نیروهای پلیس دستگیر شد. درست قبل از این اتفاق شایعه شده بود که او به مواد مخدر اعتیاد دارد. لمار اودم پس از دستگیری مجبور شد که دوره های ترک الکل را بگذراند.

اما گویا تاثیر چندانی بر روند زندگی او نداشت زیرا در سال 2015 به دلیل مصرف زیاد مواد گیاهی ویاگرا به مدت چند روز به کما رفت و پس از آن نیز دچار مشکلات کلیوی شد. اکنون اما وضعیت او رو به بهبودی است. 


 
2. برونو مارس
 
ستاره هایی که به دلیل مواد مخدر بازداشت شدند
برونو مارس در سال 2010 به دلیل حمل کوکائین توسط نیروهای پلیس بازداشت شد. او گفت که این اولین باری است که دست به همچین کاری زده و از کرده خود نیز پشیمان است. اگر چه بعدها اعتراف کرد که بار اولش نبوده است.


 
3. متیو مک‌کانهی
 
ستاره هایی که به دلیل مواد مخدر بازداشت شدند
یک بار یکی از همسایه های متیو مک کانهی، به دلیل صدای بلند ضبط خانه او، با پلیس تماس گرفت. نیروهای پلیس از پنجره دیدند که او به همراه دوست خود داخل خانه در حال خوشگذرانی است و گویا حالت عادی ندارد، آنها وارد خانه می شوند و متیو مک‌کانهی را به جرم مصرف وید یا ماری جوآنا بازداشت و به زندان منتقل می کنند. او همچنین محکوم به پرداخت 50 دلار به دلیل بلند کردن صدای ضبط خود و بر هم زدن آرامش همسایه ها نیز شد.


 
4. فیفتی سنت
 
ستاره هایی که به دلیل مواد مخدر بازداشت شدند
فیفتی سنت در سن 18 سالگی به دلیل فروش کوکائین توسط نیروهای پلیس بازداشت شد. چند هفته بعد مامورین پلیس خانه او را بازرسی کردند و کرک و هروئین در خانه اش پیدا کردند. او  به 3 تا 9 سال حبس محکوم شد اما در نهایت تنها 6 ماه را در زندان گذراند.


 
5. نیک کارتر
 
ستاره هایی که به دلیل مواد مخدر بازداشت شدند
نیک کارتر هیچ گاه به دلیل مواد مخدر بازداشت نشد، هیچ گاه از مصرف زیاد مواد هم اوردوز نکرد اما از زمان نوجوانی دچار اعتیاد (به خصوص به الکل) شده است. او اعتراف می کند که اولین بار در سن 2 سالگی مشروبات الکلی مصرف کرد. خواهر او نیز در سال 2012 به دلیل اوردوز ناشی از مصرف زیاد مواد مخدر از دنیا رفت. نیک کارتر از سال 2008 تا به حال در تلاش برای ترک مواد مخدر و شروع یک زندگی سالم است. موفق باشی نیک!


 
6. مکالی کالکین
 
ستاره هایی که درگیر مواد مخدر شدند
در سال 2004 مکالی کالکین به دلیل به همراه داشتن مواد مخدر و دو داروی بدون نسخه، توسط نیروهای پلیس دستگیر شد. او به 1 تا 3 سال زندان و پرداخت 540 دلار محکوم شد.


 
7. پاریس هیلتون
 
ستاره هایی که به دلیل مواد مخدر بازداشت شدند
پاریس هیلتون در سال 2006 به دلیل مستی حین رانندگی به 3 سال حبس تعلیقی و پرداخت 1500 دلار محکوم شد. در سال 2010 نیز به دلیل حمل کوکائین دستگیر شد و حکم مجازات اش 1 سال حبس تعلیقی و200 ساعت خدمات اجتماعی بود. اگر چه این مجازات ها تاثیر چندانی روی آن نداشت اما ضربه واقعی را زمانی خورد که کشورهای مالزی، اندونزی و ژاپن او را ممنوع الورود کردند.


 
8. لیل وین
 
ستاره هایی که به دلیل مواد مخدر بازداشت شدند
لیل وین بین سالهای 2007 تا 2009 بد شانسی های زیادی آورد. او یه بار به دلیل مصرف ماری جوآنا، کوکائین و بار دیگر به دلیل حمل مواد مخدر در اتوبوس مسافرتی دستگیر شد. امیدواریم که او از این دیوانه گی هایش عبرت بگیرد.
منبع: برترین ها
نظرات
ADS
ADS
پربازدید