Performancing Metrics

تهیه طرح هادی در همه روستاهای بالای 20 خانوار | اتاق خبر
کد خبر: 301657
تاریخ انتشار: 21 آذر 1394 - 17:02
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از تهیه طرح هادی در همه روستاهای بالای 20 خانوار در استان زنجان خبر داد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از تهیه طرح هادی در همه روستاهای بالای 20 خانوار در استان زنجان خبر داد.

 احمد حاجی‌زاده با بیان این‌که اتمام طرح هادی در همه روستاهای بالای 20 خانوار استان زنجان یک موفقیت برای این اداره‌کل به‌شمار می‌رود، افزود: خوشبختانه اداره‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خدمات خوبی را در قالب طرح‌های مختلف به روستائیان استان ارائه می‌دهد که هدف اصلی از ارائه این خدمات، ماندگار کردن روستائیان در محل زندگی خودشان است.

 

وی همچنین با اشاره به این‌که اجرای طرح هادی از سال ۸۴ آغاز شده و تاکنون در استان این طرح در حد قابل قبولی به منصه‌ظهور رسیده است، از اجرای 43 درصدی طرح هادی در روستاهای بالای 20 خانوار استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: از ۷۳۰ روستای استان زنجان، در روستاهای بالای ۲۰خانوار مطالعه اجرای طرح هادی انجام شده است. هم‌چنین امسال طرح هادی در ۱۱۰ روستای استان زنجان در حال اجراست که امید می‌رود با اتمام این طرح‌ها شاهد نزدیک شدن به اهداف تعیین شده در این زمینه باشیم.

 

این مسئول در ادامه با اشاره به سنددار شدن 58 درصد واحدهای مسکونی روستایی، آن‌را به‌عنوان یکی دیگر از اقدامات مؤثر این اداره‌کل دانست و اظهار کرد: با توجه به این‌که هم‌اکنون 58 درصد خانه‌های روستایی در استان زنجان سنددار شده است، از این‌رو روستائیان می‌توانند با سنددار کردن واحدهای مسکونی خود از آن برای اخذ انواع تسهیلات بانکی در راستای ایجاد اشتغال در روستاها استفاده کنند که بی‌تردید با افزایش درآمد روستائیان همراه خواهد بود.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با تأکید بر این‌که اهتمام جدی بر اجرای طرح هادی در روستاها برکات زیادی را به همراه خواهد داشت که یکی از مهم‌ترین این برکات، ماندگاری روستائیان در روستا و تلاش برای توسعه روستاها است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه زنجان جزو استان‌هایی است که در زمینه تهیه و اجرای طرح‌های هادی در روستاها، وضعیت خوبی نسبت به میانگین کشوری دارد.

منبع: ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید