Performancing Metrics

هواوی کارخانه‌ی جدیدی را در کشور مصر راه‌اندازی می‌کند | اتاق خبر
کد خبر: 301713
تاریخ انتشار: 22 آذر 1394 - 02:57
بازار گوشی‌های هوشمند تا اندازه‌ای رقابتی شده که بسیاری از کمپانی‌های کوچک و بزرگ با محصولات متنوع خود به دنبال جذب بازارهای جدیدتری هستند. کمپانی هواوی نیز اعلام کرده با راه‌اندازی کارخانه‌ی جدید خود در کشور مصر، قصد دارد بیش از پیش روی بازار کشورهای آفر

اتاق خبر - هواوی از جمله‌ی شرکت‌های مشهور چینی است که محصولات متنوع خود را در بازارهای جهانی با مشخصات فنی و قیمت رقابتی عرضه می‌کند. همین رویه‌ی سبب شده تا گوشی‌های هواوی فروش خوبی را تجربه کنند و این شرکت بعد ازسامسونگ و اپل بیشترین میزان فروش و سودآوری را به خود اختصاص دهد.

حالا خبر می‌رسد این غول چینی به منظور دستیابی به بازارهای بیشتر به ویژه در کشورهای در حال توسعه و پرجمعیت عربی آفریقایی، قصد دارد اولین کارخانه‌ی گوشی‌های هوشمند را در کشور مصر راه‌اندازی کند. دیلی‌نیوز مصر به نقل از هالا آراندا مدیر منطقه‌ای روابط عمومی و دپارتمان امور دولتی هواوی اعلام کرده است که این کمپانی در حال مذاکره با وزارت سرمایه‌گذاری مصر است. البته هنوز توافق نهایی حاصل نشده ولی دولت مصر قول داده تا به عنوان شریک راهبردی در به ثمر رسیدن پروژه‌های مهم در منطقه کانال سوئز همکاری کامل داشته باشد.

هواوی می‌گوید قرار است این کارخانه برای افزایش سهم بازار در کشورهای عربی آفریقایی راه‌اندازی شود. گوشی‌های هوشمندی که در این منطقه تولید می‌شوند به کشورهای آفریقایی دیگر صادر خواهد شد. در حالی که کل پروژه می‌تواند هزینه‌ی سنگینی داشته باشد، ولی بی‌تردید در دراز مدت می‌تواند با کاهش هزینه صادرات از آسیا تا آفریقا روی هزینه‌ها و قیمت نهایی محصولات به هواوی کمک کند. این غول چینی در حال حاضر سرمایه‌گذاری سنگینی را روی بازار مصر انجام داده و سرویس‌های مدیریتی خود را برای نیمی از شبکه‌های اپراتور Mobinil ارائه می‌کند.

البته این موضوع که هواوی بخواهد سهم خود از بازارهای جهانی را افزایش دهد به هیچ عنوان تصمیم شگفت‌انگیزی نیست. اخیرا این شرکت چینی توانست با پیشی گرفتن از شیائومی به عنوان برترین تولیدکننده‌ی چین انتخاب شود و بعد از اپل و سامسونگ نیز جایگاه سوم را در دنیا از آن خود کند. هواوی دومین برند اندرویدی محبوب در اروپا نیز به شمار می‌رود. هواوی این عملکرد را مدیون تولید و عرضه‌ی محصولات ارزان‌قیمت با مشخصات فنی و کیفیت خوب است. محصولات سری آنر مانند آنر ۷ بیشترین ارزش را نسبت به قیمت پرداختی در اختیار شما قرار می‌دهند.

یکی از مهمترین محصولاتی که قطعا نشان از توانایی‌های هواوی دارد را باید نکسوس ۶ پی بدانیم که برای اولین با همکاری این کمپانی چینی و گوگل تولید شده و یک محصول رده‌بالا به شمار می‌رود. دوربین ۶ پی جزو بهترین‌های بازار به شمار می‌رود، از آخرین نسخه‌ی اندروید بهره می‌برد و طراحی و کیفیت ساخت آن در سطح بالایی قرار دارد. البته نباید از محصولات جذاب هواوی در صنعت ابزارهای پوشیدنی چون ساعت‌های هوشمند غافل شد.

کم‌کم به پایان سال ۲۰۱۵ میلادی نزدیک می‌شویم و سال ۲۰۱۶ به زودی آغاز خواهد شد. هواوی نیز مانند دیگر برندهای مشهور برنامه‌های زیادی برای سال آینده دارد و اگر همین رویه را ادامه دهد باید منتظر شناخته‌تر شدن نام این شرکت مانند برندهایی چون سامسونگ و سونی در جای جای دنیا باشیم.

منبع: زومیت

نظرات
ADS
ADS
پربازدید