Performancing Metrics

توقف خانگی بارسلونا در لالیگا | اتاق خبر
کد خبر: 301751
تاریخ انتشار: 22 آذر 1394 - 08:47
بارسلونا در دیداری خانگی برابر لاکرونیا به تساوی 2 بر 2 رضایت داد و این در حالی است که ابتدا با دو گل از حریف خود پیش افتاده بود.

به گزارش اتاق خبر به نقل از  ایسنا، هفته پانزدهم رقابت‌های لالیگا با برگزاری یک دیدار ادامه یافت که در آن بارسلونا در خانه برابر لاکرونیا به تساوی 2 بر 2 رضایت داد. شاگردان لوئیز انریکه به مانند فصل گذشته، پیروزی 2-0 را با تساوی 2-2 عوض کردند تا دومین لغزش متوالی خود در لالیگا را تجربه کنند و فرصت کم کردن اختلاف برای حریفان مهیا شود.

بارسلونا که برای حضور در جام جهانی باشگاه ها راهی ژاپن خواهد شد امیدوار بود با برتری در این دیدار با روحیه ای خوب به خاور دور سفر کند. آنها ابتدا با دو گل از حریف خود پیش افتادند ولی نتوانست از این دو گل مراقبت کنند تا بارسلونا بعد از توقف برابر لورکوزن در دیدار برابر لاکرونیا نیز متوقف شود.

در این دیدار ابتدا کاشته زیبای مسی در نیمه نخست بارسلونا را پیش انداخت تا نیمه نخست با یک گل به سود بارسلونا به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز نوبت به ایوالن راکیتیچ رسید تا با شوتی مهار نشدنی گلزنی کند تا بارسلونا با دو گل پیش بیفتد و خیال انریکه نیز روی نیمکت راحت شود ولی در ادامه بازیکنان لاکرونیا به خودشان آمدند و دو گل خورده را پاسخ دادند. لوکاس در دقیقه 77 و برگانتینوس در دقیقه 86 برای لاکرونیا گلزنی کردند تا این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان برسد. گل دوم لاکرونیا برخلاف روند بازی به ثمر رسید. پاس پرس در سمت راست محوطه به برگانتینوس رسید و او با ضربه ای دقیق توپ را به گوشه دروازه براوو فرستاد تا حساب کار 2-2 شود در ادامه بازی حملات بارسا نتیجه نداد تا بازی در عین ناباوری با تساوی 2-2 به اتمام برسد.

به این ترتیب بهترین شرایط برای دو تیم مادریدی به وجود آمده است تا اختلاف خود را با صدر جدول کم کنند.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید