Performancing Metrics

«هلن» صاحب صدا و موسیقی می‌شود/ پر کردن فرم فجر | اتاق خبر
کد خبر: 302010
تاریخ انتشار: 23 آذر 1394 - 11:59
علی اکبر ثقفی :
علی اکبر ثقفی کارگردان فیلم سینمایی «هلن» اعلام کرد این اثر در آخرین مراحل فنی از جمله ساخت موسیقی و صداگذاری قرار دارد.

به گزارشاتاق خبر، علی اکثر ثقفی تهیه کننده و کارگردان سینما با اشاره به جدیدترین پروژه سینمایی خود با نام «هلن» گفت: فرم حضور در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر را پر کرده و به دبیرخانه جشنواره ارائه کردیم و امیدوارم اولین نمایش این اثر سینمایی در جشنواره فیلم فجر باشد.
وی در پاسخ به این پرسش که این پروژه در چه مرحله‌ای قرار دارد، توضیح داد: آریا عظیمی نژاد ساخت موسیقی را انجام می‌دهد و حسین ابوالصدق در حال صداگذاری «هلن» است.
این تهیه کننده و کارگردان سینما تاکید کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده نسخه نهایی فیلم سینمایی «هلن» را در زمان مقرر به دبیرخانه جشنواره تحویل می‌دهیم.
ثقفی در پایان گفت: فکر می کنم آنچه که از فیلمنامه «هلن» انتظار داشتم اتفاق افتاده و با توجه به موضوعی که دارد می تواند میان مخاطبان سینما مورد توجه قرار گیرد.
علی اکبر ثقفی بعد از گذشت ۱۵ سال در مقام کارگردان فیلم سینمایی «هلن» را جلوی دوربین برده است. این فیلم سینمایی که نگارش آن توسط امیرحسین ثقفی انجام شده مضمونی اجتماعی دارد و داستان دختری است که با خانواده اش دچار چالش هایی می شود.
در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون پژمان بازغی، روشنک گرامی، هوتن شکیبا، ستاره پسیانی، اشکان مهری، سارا کاشفی و رویا نونهالی حضور دارند.
آخرین ساخته علی اکبر ثقفی در مقام کارگردان فیلم سینمایی «فوتبالیست ها» با بازی علی پروین، فاطمه گودرزی، حمید استیلی، زنده یاد جمشید اسماعیل خانی، افشین پیروانی بود.

منبع: مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید