Performancing Metrics

معلمی که دانش آموزان را کتک می‌زد | اتاق خبر
کد خبر: 302111
تاریخ انتشار: 23 آذر 1394 - 14:47
به دنبال انتشار فیلمی در فضای مجازی از کتک زدن دانش آموزان توسط یک معلم الیگودرزی، مسئولان آموزش و پرورش از برخورد با این معلم متخلف خبر دادند.

به دنبال انتشار فیلمی در فضای مجازی از کتک زدن دانش آموزان توسط یک معلم الیگودرزی، مسئولان آموزش و پرورش از برخورد با این معلم متخلف خبر دادند.

علی قربانی مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان در این رابطه با تایید خبر کتک زدن دانش آموز الیگودرزی از سوی معلمش اظهار داشت: متاسفانه این اقدام از سوی این معلم الیگودرزی رخ داده است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش شهرستان الیگودرز به محض اطلاع از این موضوع این معلم را فراخوانده است عنوان کرد: حراست آموزش و پرورش تخلف این معلم الیگودرزی را در پرونده وی درج و این معلم از سوی آموزش و پرورش توبیخ شده است.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان با تاکید بر اینکه به طور حتم این اداره کل اقدامات لازم را در بحث برخورد با این معلم الیگودرزی خواهد داشت گفت: اقدام این معلم بر خلاف رسالت کاری وی بوده و به طور حتم آموزش و پرورش در جایگاه قانونی خود با این معلم خاطی برخورد خواهد کرد.

قربانی با بیان اینکه این معلم الیگودرزی از اقدام خود ابراز ندامت و پشیمانی کرده است،گفت: این معلم الیگودرز در اظهارات خود عنوان کرد که به خاطر یک لحظه عصبانیت اقدام به کتک زدن این دانش آموز کرده و از این اقدام خود نهایت پشیمانی را دارد.

وی با بیان اینکه همچنین اولیا این دانش آموز و سایر دانش آموزان نیز اگر مدعی هستند که از سوی این معلم مورد کتک کاری قرار گرفته اند می توانند اقدامات قضایی خود را در این رابطه داشته باشند گفت: ما نیز در آموزش و پرورش به طور حتم با این معلم برخورد جدی خواهیم کرد.

منبع: مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید