Performancing Metrics

دفاعیه مربی پرسپولیس بعد از باخت شش گله به استقلال | اتاق خبر
کد خبر: 302133
تاریخ انتشار: 23 آذر 1394 - 16:37
به این باخت افتخار می‌کنم !
سرمربی تیم امید پرسپولیس گفت: باخت به استقلال برایم افتخار است.

به گزارش اتاق خبر، جمشید شاه‌محمدی گفت: مقابل استقلال خیلی بد بازی کردیم و استقلال بهتر از ما بود. البته ما در جریان بازی بد نبودیم اما استقلال روی ضد حمله به ما گل زد. ما به تیمی باختیم که لیاقت بردن پرسپولیس را داشت و برایم افتخار است که به استقلال یعنی تیم اول جدول باختیم و به تیم ضعیفی نباختیم.

وی در مورد انتقادات بهروز رهبری فرد گفت: من توجهی به این حرفها ندارم. چرا وقتی می برم کسی حرف نمی زند؟ پارسال استقلال را بردم و کسی حرف نزد و بهروز هم چون بچه برادرش را خط زدم ناراحت است. من جواب رهبری فرد را نمی دهم چون از خانواده پرسپولیس است و همیشه هم از پرسپولیس بد می گوید اما من از پرسپولیس بد نمی گویم. بهروز از روزی که من آمدم انتقاد می‌کند و  حتی قبل از من هم در مورد بقیه بدگویی می‌کرد.

او گفت: من با رهبری فرد رفیق هستم اما ما نیم فصل آمدیم. من در 6 بازی 10 امتیاز گرفتم و آقایان در 15 هفته 14 امتیاز گرفته بودند ضمن اینکه این تیم را همین آقایان بسته اند و اگر خودم می بستم تیم را اینطوری نمی بستم. من سه برد پشت سر هم آوردم و به تیم اول جدول باختم و به تیم ضعیفی نباخته ام. ما تمرکز نداشتیم و مقصر هم من هستم و هیچ کدام از بچه ها مقصر نیستند.

وی ادامه داد: بهروز رهبری فرد مدعی شده که من بازیکن پولی به تیم آورده ام. اصلا چنین چیزی نیست و بهروز فقط می خواهد حرف بزند تا معروف تر شود. کسی که می خواهد معروف شود دنبال حاشیه می رود. همه می دانند من بهترین بازیکنم را اگر آماده نباشد بیرون می گذارم چون من با پدر بازیکن کاری ندارم و خود بازیکن باید خوب باشد تا بازی کند.

شاه محمدی در پایان گفت: کادر فنی قبلی هیچ چیز به این بچه ها یاد نداده بود و من فقط دارم از نظر روحی روی بچه ها کار می کنم. بهروز می گوید بازیکنی که آورده ام با پورشه سرتمرین می آید؟ این حرفها بد است چون از 9 بازیکنی که آورده ام 4 تای آنها بچه های اسلامشهر و رباط کریم هستند و همیشه به بچه های قشرهای ضعیف بیشتر میدان می‌دهم.  اگر دنبال پول بودم با تاکسی سرتمرین نمی‌آمدم و حداقل یک ماشین داشتم.

منبع: ایلنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید