Performancing Metrics

سیاه‌جامگان 0 - ذوب‌آهن 1 | اتاق خبر
کد خبر: 302140
تاریخ انتشار: 23 آذر 1394 - 16:55
بازی ماقبل پایانی نیم فصل هم مانند بازی های گذشته تا پایان نیمه اول برای سیاه جامگان خوش یمن نبود و این تیم پیش از رفتن به رختکن دروازه خود را باز شده دید.

به گزارش اتاق خبر به نقل از ورزش سه، در مقابل فرهاد کاظمی هم که در هفته های اخیر ناکام بوده قصد دارد تا از این دیدار خانگی امتیاز بگید و جایگاهش را در جدول بهتر کند. تا با امیدوار بهتری به تعطیلات نیم فصل برود.
با گزارش زنده این بازی با ورزش سه همراه باشید.

هفته چهاردهم لیگ برتر، دوره پانزدهم، ورزشگاه ثامن الائمه مشهد، ساعت 14:30
داور: داور وسط: علی صفایی، کمک داوران: بابک عباس قلی‌زاده، هادی طوسی

اخطار:  محمد رشید مظاهری(71) از ذوب آهن؛ محسن دلیر(93) از سیاه جامگان

سیاه جامگان:
محمدحسن عین‌افشار، سیدمیثم حسینی، سعید مهدی‌پور، رضا شربتی، امیرحسین صدقی، سالار افراسیابی، علیرضا نقی‌زاده(محسن دلیر-82)، احمد امیرکامدار، سیدپیمان میری(سعید واسعی- 84)، امید سینگ (حسین زامهران- 55) ، رضا عنایتی
سرمربی:فرهاد کاظمی

ذوب آهن:
 رشید مظاهری، ولید اسماعیل، هادی محمدی، اکبر صادقی، مسعود حسن‌زاده ( دانیال اسماعیلی فر -  75)، قاسم حدادی‌فر، مرتضی تبریزی، احسان پهلوان( صائب محبی-88)، علی حمام، حجت حق‌وردی، مهدی رجب‌زاده(مهدی مهدی پور-86)
سرمربی: یحیی گل محمدی

شرح گل:

1-0(ذوب آهن): مسعود حسن زاده مهاجم گل زن ذوبی ها باز هم مثل بازی قبل پیش از سوت پایان نیمه موفق به گل زنی شد، ارسال احسان پهلوان از سمت چپ و ضربه سر اول توسط علی همام و ضربه سر نهایی حسن زاده منجر به گل اول بازی شد.

دقایق حساس:

دقیقه 22: مهدی رجب زاده پشت ضربه خطایی که در پشت محوطه جزیمه بوجود آمده بد ایستاد و ضربه او بعد از برخورد با نقی زاده به اوت رفت.
دقیقه 23: کرنر ذوبی آهنی ها توسط عنایتی برگگشت داده شد که توپ در محوطه جریمه به حسن زاده رسید و او با یک چرخش به سمت دروزاه شوت زد که ضربه او به اوت رفت.
دقیقه 37: خطایی که روی عنایتی در جناح راست محوطه جریمه باعث شد که یک خطا برای سیاه جامگان به دست بیاید. میثم حسینی این ضربه را زد که رشید مظاهری دروازه بان ذوب  آن را گرفت.
دقیقه 49: حمله سیاه جاگان شربتی زا صاحب موقعیت کرد که ضربه سر او توسط مظاهری به اوت رفت.
دقیقه 56: حسین زامهران  تازه وارد در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که شوت او توسط رشید مظاهری به کرنر رفت.
دقیقه 61: میری پشت ضربه خطا که چسبیده به خط طولی زمین از جناح چپ گرفته شده بود توسط میری یک راست به سمت  دروازه زده شد که ضربه مدافعان ذوب توپ را از محوطه جریمه دور کرد.
دقیقه67: خطای چسبیده به محوطه جریمه به نفع سیاه جامگان گرفته شد  که کامدار پشت این خطا ایستاد و یک ضربه میتقسم کات دار به سمت دروزاه ذوب زد که مظاهری توپ را مشت کرد و به کرنر فرستاد.
دقیقه 70: روی پاس خوب امیرحسین صدقی، علیرضا نقی‌زاده در موقعیت گل قرار گرفت و بدون توجه به عنایتی و زامهران خودش ضربه زد که از کنار دروازه بیرون رفت.
دقیقه ۸۵ خروج ناموفق مظاهری توپ را مقابل پای سعید واسعی تازه وارد انداخت و پاس او را عنایتی در مقابل دروازه‌ی خالی، نتوانست وارد دروازه کند.

حاشیه:

*دقیقه 28 بازی اعتراض مجتبی حسینی مربی ذوب آهن باعث شد که داور او را اخراج کند.
*دقیقه 34 بعد از خطای حدادی‌فر روی عنایتی باعث شد درگیری لفظی و فیزیکی شدید قاسم حدادی‌فر و رضا عنایتی باعث توقف بازی شد. نهایتا رجب زاده واسطه شد تا این درگیری لفظی تمام شود.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید