Performancing Metrics

پسر18 ساله عامل جنایت در سوپرمارکت | اتاق خبر
کد خبر: 302153
تاریخ انتشار: 23 آذر 1394 - 17:53
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری پسر 18 ساله‌ای که اقدام به قتل دوستش در یک سوپر مارکت کرده بود، خبر داد.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری پسر 18 ساله‌ای که اقدام به قتل دوستش در یک سوپر مارکت کرده بود، خبر داد.

در ساعت 15 روز 22 آذرماه امسال از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره جنایت به کلانتری 160 خزانه اعلام شد که با حضور مأموران در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که جوانی 25 ساله به نام سعید که در یک سوپرمارکت کار می کرد ، در محل کار خود با یک ضربه چاقو به قتل رسیده است.

همزمان با حضور مأموران کلانتری جوانی 18 ساله به نام امیر در حالیکه چاقویی خون آلود در دست داشت، خود را به مأموران تسلیم و عنوان کرد که قتل را انجام داده است که با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

در تحقیقات میدانی به عمل آمده از محل جنایت مشخص شد که قاتل و مقتول هر دو از اهالی منطقه خزانه – خیابان شهید همدانی هستند که از مدت ها پیش با یکدیگر دوست بودند. بنا بر اظهارات شاهدان صحنه جنایت، قاتل در حالیکه یک قبضه چاقو در دست داشته به محل کار مقتول در سوپر مارکت مراجعه و پس از ارتکاب جنایت به اهالی محل اعلام کرده که او سعید را به قتل رسانده و پس از آن نیز محل جنایت را ترک نکرده است که در ادامه اهالی محل با 110 تماس گرفته و موضوع را به پلیس اطلاع می دهند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : متهم در تحقیقات اولیه در خصوص انگیزه اصلی جنایت همچنان سکوت کرده و تحقیقات برای شناسایی انگیزه جنایت در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است. متهم نیز با قرار بازداشت موقت و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفته است .

منبع: ایسنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید