Performancing Metrics

تردد در سه محور استان مرکزی بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست | اتاق خبر
کد خبر: 302181
تاریخ انتشار: 24 آذر 1394 - 05:41
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: تردد در سه محور ارتباطی این استان بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: تردد در سه محور ارتباطی این استان بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

سرهنگ ایرج کهریزی افزود: بارش برف از ساعت اول امروز نقاط مختلف این استان را فرا گرفته و همچنان نیز ادامه دارد.
وی بیان کرد: هم اکنون تمام محورهای ارتباطی این استان باز است، اما تردد در محورهای اراک - بروجرد، اراک-ازنا و اراک ملایر بدون زنجیز چرخ امکان پذیر نیست و پلیس به هیچ عنوان اجازه تردد بدون زنجیر چرخ را به رانندگان نمی دهد.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: مردم از سفرهای غیر ضرور بپرهیزند و در صورت نیاز به سفر با دقت و حوصله بیشتر رانندگی کنند و قبل از سفر از سلامت خودروی خود مطمئن باشند.
سرهنگ کهریزی بیان کرد: همراه داشتن تجهیزات زمستانی، سوخت کافی و مواد غذایی از دیگر ضروریاتی است که رانندگان در حین سفر باید به آن توجه کنند.
طرح زمستانه ترافیکی استان مرکزی با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی، راه و شهرسازی، امدادخودرو، هلال احمر، اورژانس از امروز (دوشنبه) همزمان با سراسر کشور آغاز و تا 23 اسفندماه جاری ادامه دارد.
در اجرای طرح زمستانه ترافیک پلیس راه، 45 تیم به صورت روزانه در محورهای ارتباطی این استان حضور دارند و دو تیم نیز به صورت ثابت در گردنه زالیان و گردنه قاقان به عنوان دو نقطه حساس و حادثه خیز این استان مستقر هستند و دو تیم نیز به عنوان سرپرست و ناظر، عملکرد ماموران را رصد می کنند.

منبع: ایرنا 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید