Performancing Metrics

نامه بی‌پاسخ جنتی به شهرداری تهران | اتاق خبر
کد خبر: 302235
تاریخ انتشار: 25 آذر 1394 - 10:50
مشکلات فرهنگی با استعفا حل نمی‌شود
این استعفاها و کناره گیری‌ها مشکلی را حل نمی‌کند؛ اما جایگزین این افراد وجود دارد.

به گزارش اتاق خبر، حسین نوش‌ آبادی در بیست و یکمین نشست سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص استعفا و کناره‌گیری از شوراهای فرهنگی و هنری گفت: اگر دوستان دلسوز فرهنگ و هنر باشند به سادگی و به راحتی از شوراها استعفاها نمی‌دهند اما تصمیم بر کناره گیری دارند و در کشور با وجود این همه نخبه و فرهیخته جای آنها خالی نمی‌ماند.

وی در ادامه در پاسخ به سوال دیگر باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر وضعیت بازسازی تئاترشهر تا زمان برگزاری جشنواره تئاتر فجر عنوان کرد: بخش عمده این بنا بازسازی شده و بخش‌های باقیمانده در حال بازسازی است که در گام‌های بعدی تکمیل خواهد شد. 
سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص همکاری هنرمندان و برندهای مختلف تجاری با شبکه‌های معاند خارجی بیان کرد: هرگونه همکاری، تماس، سفارش و ارسال اثر یا سفارش آگهی به این شبکه‌ها ممنوع است که هنرمندان باید مراقب باشند که بی‌جهت آب به آسیاب دشمن نریزند. این اقدامات باعث ابطال پروانه و مجوز اثر یا تولیدات تجاری می شود.


* نامه بی‌پاسخ جنتی به شهرداری تهران  

نوش‌آبادی در خصوص برگزاری نمایشگاه کتاب در باغ کتاب اظهار داشت: پس از ملاقات جنتی و شهردار در خصوص اختصاص باغ کتاب به نمایشگاه کتاب در سال 95 ، وعده شهردار تهران به جنتی برای اختصاص این مکان و نامه جنتی از سوی شهردار برای پیگیری و طرح دوباره درخواست هنوز پاسخ داده نشده است. اگر باغ کتاب نهایی نشود، مصلای امام خمینی (ره) پابرجاست و شهر آفتاب هم در نظر داریم.


*سفر جنتی به روسیه
وی در ادامه در خصوص سفر وزیر ارشاد بیان کرد: علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیروز به روسیه سفر کرده است. وی با اشاره آمار فیلم های ارسال شده به جشنواره سی و چهارم عنوان کرد: 261 اثر ارسال شده که توسط هیات انتخاب در حال بررسی است. 77 فیلم در بخش سودای سیمرغ، 31 اثر در بخش نگاه نو، 68 اثر هنر و تجربه، 85 فیلم سینما حقیقت. جشنواره فجر امسال موفق و قابل توجه خواهد بود. بزرگان سینما و جوانان در آن حضور دارند. اعضای هیئت انتخاب به دلایلی هنوز اعلام نشده که در آینده نزدیک اسامی اعلام خواهد شد.

برای مشاهده جزئیات کامل خبر اینجا کلیک کنید.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید