Performancing Metrics

اتحادیه اروپا باید تغییر اساسی کند | اتاق خبر
کد خبر: 302347
تاریخ انتشار: 24 آذر 1394 - 18:29
انگلیس و ایتالیا:
خبرگزاری رویترز روز سه شنبه گزارش داد که انگلیس و ایتالیا با لزوم تغییر در اتحادیه اروپا برای حفاظت از حقوق اعضای خارج از حوزه یورو، تشویق کسب و کار و برخورد با بحران مهاجران موافقت کردند.

به گزارش اتاق خبر،خبرگزاری رویترز افزود: انگلیس در حال مذاکره مجدد در مورد برخی شروط عضویت در اتحادیه اروپا قبل از همه پرسی سال 2017 است. دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس هنوز نتوانسته است به توافقی بر سر نحوه محدود کردن دسترسی مهاجران اتحادیه اروپا به مزایای شغلی (در داخل انگلیس) دست یابد.
در مقاله ای که روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف منتشر کرد، وزیران امور خارجه انگلیس و ایتالیا نوشتند که زمینه همکاری فراوانی وجود دارد.
'فیلیپ هاموند' و 'پائولو جنتیلونی' در این مقاله مشترک نوشتند: 'ایتالیا و انگلیس در مورد لزوم تغییر اساسی اتحادیه اروپا برای ساده سازی عملکرد، روشها و مقرراتش موافقت می کنند.'
وزیران امور خارجه ایتالیا و انگلیس افزودند: ' با همکاری می توان بسته اصلاحی اتحادیه اروپا را تنظیم نمود تا در مورد موضوع های خاصی مانند نقش مجالس ملی، رقابت پذیری، تصدی گری اقتصادی و رفاه، اتحادیه اروپا ساده تر و کارا تر شود و دیوانسالاری آن کاهش یابد.'
هاموند و جنتیلونی نوشتند که 'شیوه های گوناگون یکپارچه سازی' اتحادیه اروپا باید با یکدیگر سازگاری داشته باشد. این خواسته اصلی انگلیس است که روز به روز از ائتلاف های سیاسی سایر اعضاء اتحادیه اروپا کنار می کشد.

 

منبع:ایرنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید