Performancing Metrics

بهترین برنامه‌های عکاسی برای آیفون | اتاق خبر
کد خبر: 302357
تاریخ انتشار: 24 آذر 1394 - 19:00
گوشی‌های آیفون از دوربین با کیفیتی برخوردار هستند و می‌توان با آن‌ها عکس‌های بسیار زیبایی ثبت کرد. به همین دلیل دوربین گوشی‌هایآیفون یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصولات به شمار می‌رود.

اتاق خبر - استقبال کاربران از گوشی‌های iPhone و عکس‌برداری با این محصولات باعث شده که نرم‌افزارهای مختلفی هم برای آن‌ها عرضه شود. در ادامه 7 برنامه‌ی خوب در زمینه‌ی عکاسی با دوربین‌های آیفون و نرم‌افزارهایی که قابلیت‌های بیشتری را برای عکاسی به کاربران می‌دهند را به شما معرفی می‌کنیم.

7 – Google Photos

برنامه‌ی Google Photos یک فضای نامحدود برای ذخیره کردن تصاویر و ویدیو را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. البته این برنامه محدودیت‌هایی در زمینه‌ی حجم فایل‌های آپلود شده دارد اما به سرعت مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به جستجوی تصاویر و دسته‌بندی آن‌ها به شکل خودکار اشاره کرد. این برنامه می‌تواند تصاویر را با توجه به تشخیص صورت افراد و مکان‌های مختلف دسته‌بندی کند. برنامه‌ی Google Photos از فروشگاه اپل قابل دانلود است.

برنامه‌ی Google Photos

Google Photos

6 – Pic Stitch

با برنامه‌ی Pic Stitch می‌توانید عکس‌های ترکیبی مختلفی را بسازید و آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. این برنامه طرح‌های مختلفی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد تا آن‌ها بتوانند تصاویر مختلفی تولید کنند. با مراجعه به فروشگاه اپل برنامه‌ی Pic Stitch را دانلود کنید.

برنامه Pic Stitch

Pic Stitch

5 – VSCO

نرم‌افزار VSCO در سال 2012 عرضه شد و ابزار‌های ویرایشی بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این نرم‌افزار می‌تواند نظر افراد حرفه‌ای و حتی غیرحرفه‌ای را هم به خودش جلب کند. با این برنامه می‌توانید عکس‌های خود را به حالت‌های زیبایی دربیاورید و تغییرات شگفت‌انگیزی در آن‌ها ایجاد کنید. تا این لحظه بیش از 70 میلیون کاربر در سرتاسر دنیا از VSCO استفاده می‌کنند. برای دانلود برنامه VSCO باید به فروشگاه اپل مراجعه کنید.

برنامه VSCO

VSCO

4 – Hyperlapse

برنامه‌ی Hyperlapse توسط اینستاگرام ساخته شده تا کاربران بتوانند ویدیوهای جالب‌تری را در این شبکه‌ی اجتماعی آپلود کنند. این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد که بتوانند سرعت ویدیوهای خودشان را کم یا زیاد کنند. با این برنامه می‌توان سرعت ویدیو‌ها را تا 12x افزایش داد. این نرم‌افزار از قابلیت لرزشگیر دست هم بهره می‌برد که باعث می‌شود کاربران بتوانند ویدیوهایی با لرزش کمتر ضبط کنند.

با دانلود برنامه‌ی Hyperlapse از Apple Store می‌توانید ویدیوهای هیجان‌انگیزی ضبط کنید.

برنامه Hyperlapse

Hyperlapse

3 – +Camera

نرم‌افزارهایی که شرکت اپل به شکل پیش‌فرض روی آیفون قرار داده، قابلیت‌های کمی دارند و به همین دلیل کاربران برای داشتن امکانات بیشتر باید از نرم‌افزارهای دیگری استفاده کنند. یکی از این برنامه‌ها که در زمینه‌ی عکاسی محبوب است، +Camera نام دارد. این برنامه را می‌توان با قیمت 2.99 دلار خریداری کرد و به جمع 14 میلیون کاربری که از آن استفاده می‌کنند، پیوست.

برنامه‌ی +Camera را باید از فروشگاه اپل خریداری و دانلود کنید.

برنامه Camera+

+Camera

2 – Hipstamatic

بسیاری از کاربران بر این باور هستند که اگر نرم‌افزار Hipstamatic ساخته نمی‌شد، برنامه‌ی اینستاگرام هم به وجود نمی‌آمد. برنامه‌ی Hipstamatic روی عکس‌ها فیلترهای مختلف قرار می‌داد و کاربران می‌توانستند تصاویر خودشان را تغییر دهند. البته این برنامه 2.99 دلار قیمت دارد و به همین دلیل بسیاری از کاربران به سمت برنامه‌ی رایگان اینستاگرام حرکت کردند تا از آن استفاده کنند.  Hipstamatic همیشه با پیشرفت‌های خوبی همراه بوده و قابلیت‌های جالبی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد.

برنامه‌ی Hipstamatic هم از فروشگاه اپل قابل دانلود است.

برنامه Hipstamatic

Hipstamatic

1 – Instagram

یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی حال حاضر که براساس به اشتراک‌گذاری تصاویر به وجود آمده است. این برنامه در سال 2010 عرضه شد و به سرعت مورد توجه کاربران قرار گرفت. این برنامه فیلترهای مختلفی را در خودش قرار داده که کاربران به وسیله‌ی آن‌ها می‌توانند تصاویر خودشان را ویرایش کنند. حتی از مدتی پیش امکان آپلود کردن ویدیوهای کوتاه هم در این برنامه به وجود آمد.

شرکت فیسبوک در سال 2012 برنامه‌ی اینستاگرام را با قیمت 1 میلیون دلار خریداری کرد و اکنون این شبکه‌ی اجتماعی با بیش از 400 میلیون کاربر در اختیار فیسبوک است.

با دانلود برنامه‌ی Instagram از فروشگاه اپل با میلیون‌ها عکس در زمینه‌های مختلف روبه‌رو خواهید شد.

برنامه Instagram

Instagram

منبع: دیجی کالا مگ

نظرات
ADS
ADS
پربازدید