Performancing Metrics

اپل در حال توسعه یک فناوری پیشرفته صفحه‌ نمایش در آزمایشگاه سرّی تایوان است | اتاق خبر
کد خبر: 302372
تاریخ انتشار: 24 آذر 1394 - 20:05
به گزارش بلومبرگ: اپل به تازگی صاحب آزمایشگاه تولید جدیدی در تایوان شده که در آنجا بر تکنولوژی‌های پیشرفته صفحه‌نمایش کار می‌شود. گفته‌شده که حداقل 50 نفر در ساختمان آن‌که Longtan نام دارد کار می‌کنند.

اتاق خبر - به گزارش بلومبرگ: اپل به تازگی صاحب آزمایشگاه تولید جدیدی در تایوان شده که در آنجا بر تکنولوژی‌های پیشرفته صفحه‌نمایش کار می‌شود. گفته‌شده که حداقل 50 نفر در ساختمان آن‌که Longtan نام دارد کار می‌کنند.

قبلاً کوالکام از این آزمایشگاه برای کار بر تکنولوژی Mirasol استفاده می‌کرد و اکنون اپل در آن به توسعه صفحه‌نمایش‌های LCD نازک‌تر، پرنورتر و کارآمدتر می‌پردازد. بنا به گزارش، اپل پرسنل خود را از نیروی کار محلی مثل کوالکام و تولیدکننده صفحه‌نمایش تایوانی AU Optronics استخدام کرده است.

اپل همچنین می‌خواهد که از تکنولوژی صفحه‌نمایش OLED استفاده کند. اولین محصول اپل که از صفحه‌نمایش OLED استفاده کرد، اپل واچ بود و باقی محصولات از LCD استفاده می‌کنند. ماه گذشته، روزنامه Nikkei گزارش کرد که LG در انتظار مدل آیفون 2018، ظرفیت تولید OLED را به حداکثر رساند و این در حالی است که روزنامه Nikkan Kogyo در ژاپن به تازگی ادعا کرده که این کشور هم‌چنین قصدی دارد. صفحه‌نمایش‌های OLED که به نور پس‌زمینه نیازی ندارند، می‌توانند از LCD نازک‌تر باشند و به راحتی زاویه بگیرند.

منبع: فارنت

نظرات
ADS
ADS
پربازدید