Performancing Metrics

به اندازه اصولگرایان دلسوزکشورهستیم | اتاق خبر
کد خبر: 302498
تاریخ انتشار: 25 آذر 1394 - 12:21
فعال سیاسی اصلاح طلب:
رئیس دوره ای احزاب اصلاح طلب استان فارس گفت: همه ما پایبند ارزش های انقلاب هستیم،ما اصلاح طلبان ادعای مومن بودن نداریم ولی به اندازه اصولگرایان دلسوز کشور و نظام هستیم.

به گزارش اتاق خبر ،نوذر امامی عصر سه شنبه در همایش اصلاح طلبان استان فارس با عنوان 'انتخابات، ندای همدلی اصلاحات' در شیراز بیان کرد: ما اصلاح طلبان ولایت فقیه را قبول داریم زیرا معتقدیم ولایت فقیه یک اصل فقهی و جزو قانون اساسی جمهوری اسلامی است.
امامی اظهارداشت: اطلاح طلبی قرائتی از آرمان های امام راحل و منطبق بر قانون اساسی است که پایبندی به قانون اساسی از افتخارات اصلاح طلبان است و کمتر کسی در اصلاح طلبان اهل قانون شکنی و خودسری است.
وی با بیان اینکه هم اکنون کشور مشکلات فراوانی دارد گفت:اگر سرنوشت کشور دست اصلاح طلبان باشد بسیاری از مشکلات کشور حل می شود امامی اضافه کرد: در انتخابات پیش رو اصلاح طلبان باید مشکلات زیادی را تحمل کنند تا به هدف خدمت به نظام و انقلاب دست یابند.
او ادامه داد: دردولت نهم و دهم مشکلات فراوانی برای کشور ایجاد شده است که رفع این مشکلات نیازمند نمایندگان فداکار و دلسوز است.
رئیس دوره ای احزاب اصلاح طلب فارس عنوان داشت: مسئولان اجرایی و نظارتی در انتخابات کشور، باید زمینه انتخابات رقابتی و عادلانه را در کشور فراهم کنند و اجازه دهند شایستگان و دلسوزان و سلیقه های مختلف به میدان بیایند.
امامی افزود: مردم مهترین سرمایه اجتماعی نظام و انقلاب است و باید زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امسال فراهم شود.
او با بیان اینکه انتقاد در مسایل اجتماعی یک نعمت است بیان کرد: از شاهکارهای دولت قبل وجود معاون اول، دوم و سوم دولت نهم و دهم در زندان است و همین آقایان اصلاح طلبان را به عبور از خط قرمزها متهم می کنند.
امامی اظهارداشت: علیرغم پایبندی ما به قانون، عده ای مخالف برگزاری جلسات اصلاح طلبان هستند.
او ادامه داد: عده ای به جای اینکه برای ایجاد وحدت ملی تلاش کنند احزاب و شخصیت های مهم انقلاب را زیر سوال می برند درحالی که همین گروه ها هشت سال به کشور ضربه زدند و اعتماد عمومی را خدشه دار کردند.
امامی عنوان داشت: شورای احزاب اصلاح طلب در تمام شهرستان های استان راه اندازی شده و کمیته های مربوط به انتخابات در این شوراها تشکیل شده است که تلاش می کنیم افراد مشخص در شهرستان ها و چهار نفر در شیراز از طیف اصلاح طلبان به مجلس راه یابد.
** در دوره اعتدال شاهد جوانه های اصلاحات هستیم
رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان استان فارس نیز گفت: اصلاحات روشی مشخص برای توسعه کشور است که در دولت تدبیر و امید و دوره اعتدال شاهد جوانه های اصلاحات در کشور هستیم.
سید احمد موسوی افزود: ما اصلاح طلبان با تاکید همیشگی بر آرمان های جمهوری اسلامی، استقلال و آزادی بر اساس قانون اساسی برای رشد و تعالی کشور قدم بر می داریم.
وی بیان کرد: دموکراسی منش اصلاح طلبان است، دموکراسی به منزله شیوه ای برای توزیع عادلانه اعتمال حاکمیت است و ما اصلاح طلبان معتقدیم این شیوه بهترین روش است.
موسوی اظهارداشت: ادعای اصلاح طلبان اجازه دادن صحبت به دیگران است که در عرصه بین المللی، سیاست داخلی و خارجی نیز همین راه و روش را برای رشد کشور دنبال کرده ایم.
این برنامه به میزبانی حزب اصلاح طلب ندای ایرانیان استان فارس و با هماهنگی شورای احزاب اصلاح طلب استان فارس برگزار شد.

 

منبع:ایرنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید