Performancing Metrics

طرح تعالی مدیریت مدارس در ۵۹۰۰ مدرسه اجرا می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 302634
تاریخ انتشار: 25 آذر 1394 - 17:44
معاون وزیر آموزش و پرورش:
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح تعالی مدیریت مدارس در پنج‌هزار و ۹۰۰ مدرسه اجرا می‌شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح تعالی مدیریت مدارس در پنج‌هزار و ۹۰۰ مدرسه اجرا می‌شود.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از مهر، علی زرافشان پیش از ظهر چهارشنبه در همایش مدیران مجری برنامه تعالی مدیریت مدرسه در بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای پیشنه درخشانی در زمینه آموزش و پرورش است و مدرسه سعادت بوشهر از اولین مدارس نوین کشور بوده است.

وی اضافه کرد: بازدیدهایی را از مراکز آموزش و پرورش در استان بوشهر داشته‌ایم و شاهد تلاش‌های بسیار خوبی برای ارتقای وضعیت تعلیم و تربیت در این استان هستیم.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: پژوهشرای دانش‌آموزی بوشهر به‌عنوان یک‌نهاد نوپا در آموزش و پرورش برای توسعه علم و فناوری در کشور دارای اهمیت بسیار زیادی است.

وی از اجرای طرح تعالی مدیریت مدارس خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح در پنج‌هزار و ۹۰۰ مدرسه در کل کشور اجرا می‌شود که ۱۳هزار جلد کتاب طرح تعالی مدیریت مدرسه برای این منظور چاپ شده است.

زرافشان ادامه داد: از مهمترین اهداف اجرای این طرح می‌توان به ارتقای کیفیت مدرسه، کسب شایستگی و مهارت برای انجام برنامه‌ریزی تا تدوین و اجرا و نظارت بر برنامه و تغییر فرهنگ مدیریت و نوع نگاه به مدرسه اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه چشم‌انداز تعلیم و تربیت در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مشخص شده است، افزود: طرح تعالی مدیریت مدرسه نیز در راستای تحقق سند تحول اجرا می‌شود.

منبع: مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید