Performancing Metrics

سامسونگ کارت حافظه 128 گیگابایتی میکرو اس‌دی پرو پلاس را به قیمت 199.9 دلار معرفی کرد | اتاق خبر
کد خبر: 302790
تاریخ انتشار: 26 آذر 1394 - 09:38
کاملاً‌ مشخص است که سامسونگ قصد دارد حضور پر رنگ‌تری در بازار کارت‌های حافظه ایفا کند، امروز نیز شاهد معرفی کارت حافظه ۱۲۸ گیگابایتی میکرو اس‌دی پرو پلاس از جانب این شرکت بودیم.

اتاق خبر - همان‌گونه که اشاره شد سامسونگ پیش از این نیز کارت‌های حافظه‌ مختلفی را روانه بازار کرده است، کارت‌های حافظه جدید سامسونگ را می‌توان با مدل ۱۲۸ گیگابایتی EVO پلاس این شرکت مقایسه کرد که البته نسخه جدید سرعت بیشتری دارد.

کارت‌ حافظه EVO پلاس در بهترین حالت قادر بود با سرعتی برابر با ۸۰ مگابایت در ثانیه به اطلاعات دسترسی داشته باشد و در حین نوشتن اطلاعات نیز به سرعتی برابر با ۲۰ مگابایت بر ثانیه دست پیدا می‌کرد.

همان‌گونه که اشاره شد کارت حافظه ۱۲۸ گیگابایتی پرو پلاس جدید سامسونگ سرعت بیشتری دارد، این کارت حافظه قادر است در بهترین حالت برای خواندن اطلاعات به سرعت ۹۰ یا ۹۵ مگابایت در ثانیه دست پیدا کند. به این ترتیب حدود ۴ برابر نسبت به مدل قبلی خود سریع‌تر است. این امر باعث می‌شود در حین عکس‌برداری‌های پشت سر هم یا ذخیره محتوا بر روی کارت حافظه تفاوت سرعت را به راحتی احساس کنید.

در کنار سرعت سامسونگ مدعی است که این کارت‌های حافظه جدید مزایای دیگری نیز دارند، پشتیبانی از استانداردهای IPX7 و IEC 60529 باعث شده تا کارت حافظه میکرو اس‌دی پرو پلاس جدید سامسونگ در مقابل آب، حرارت، اشعه ایکس و میدان‌های مغناطیسی مقاوم باشد.

جالب اینجاست که گوشی‌های تراز اول بسیاری بدون درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی روانه بازار می‌شوند و در کمال تاسف باید گفت که دیگر امکان نصب این حافظه‌های پر سرعت بر روی این گوشی‌ها وجود ندارد. سایر گوشی‌هایی که از درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی بهره می‌برند به راحتی با این کارت‌های حافظه جدید سامسونگ سازگار هستند.

البته این همه مزیت برای این کارت‌های حافظه سامسونگ چندان هم ارزان تمام نمی‌شود و این کارت‌های میکرو اس‌دی پر سرعت قیمتی برابر با ۱۹۹.۹۹ دلار دارند. جالب است بدانید کارت حافظه میکرو اس‌دی ۲۰۰ گیگابایتی سندیسک در حال حاضر قیمتی برابر با کارت حافظه ۱۱۲۸ گیگابایتی میکرو اس‌دی جدید سامسونگ دارد.

در پایان باید گفت این کارت‌های حافظه نیز همانند سایر فناوری‌های جدید در ابتدا قیمتی گزاف دارند و بدون شک پس از مدتی به قیمت معقول و منطقی خود خواهند رسید.

منبع: فارنت

نظرات
ADS
ADS
پربازدید