Performancing Metrics

دادستان یکی از ارکان اصلی برگزاری انتخابات است | اتاق خبر
کد خبر: 302897
تاریخ انتشار: 26 آذر 1394 - 13:50
رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس گفت: جایگاه دادستانی بر هیچکس پوشیده نیست و در انتخابات نیز دادستان یکی از ارکان اصلی است.

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس گفت: جایگاه دادستانی بر هیچکس پوشیده نیست و در انتخابات نیز دادستان یکی از ارکان اصلی است.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از مهر، حجت الاسلام و المسلمین امین رصاف ظهر پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شیراز تاکید کرد: استان فارس به دلیل مساحت زیاد جغرافیایی که دارد مشکلات آن نیز زیاد است بنابر این باید تمامی دستگاه ها با وحدت و همدلی حرکت کنند.

وی افزود: دادستان در حفظ نظم و امنیت جامعه بسیار تاثیرگذار است و با توجه به اینکه در سال انتخابات نیز قرارداریم باید گفت که یکی از ارکان اصلی انتخابات دادستان است.

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس یادآور شد: حفظ نظم و امنیت باید با مشارکت تمامی دستگاه ها انجام شود که در این راستا نهادهای فرهنگی باید نقش داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین رصاف تاکید کرد: آسیب پذیری جامعه را باید در نظر گرفت به خصوص اینکه تاکیدات مقام معظم رهبری در بحث نفوذ بیگانگان وجود دارد که شامل مباحث سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و.. می شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه حمایت دستگاه قضایی از آمرین به معروف نیز جای تقدیر دارد، گفت: خوشبختانه حمایت دستگاه قضایی از این موضوع باعث شده که امر به معروف و نهی از منکر در جامعه رونق بگیرد زیرا در گذشته گلایه ها از نبود حمایت دستگاه قضایی بود.

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد: متاسفانه در شهر شیراز برخی از افراد برنامه های ضد فرهنگی را به شدت دنبال می کنند که در این راستا باید هماهنگی مناسب بین تمامی دستگاه ها در جهت مقابله با اینگونه برنامه ها ایجاد شود.

حجت الاسلام و المسلمین رصاف تاکید کرد: برای پیشگیری از جرائم باید احساس مسئولیت در جامعه ایجاد شود.

در این مراسم «علی صالحی» به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شیراز معرفی شد.

منبع: مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید