Performancing Metrics

پیرس: آنجلوتی گزینه خوبی برای چلسی است | اتاق خبر
کد خبر: 303070
تاریخ انتشار: 28 آذر 1394 - 09:26
اسطوره توپچی ها معتقد است که بازگرداندن مربی ایتالیایی برای دومین بار به استمفورد بریچ یک ایده خوب با توجه به در دسترس بودن فعلی این مربی خواهد بود.

اتاق خبر - روبرت پیرس معتقد است که کارلو آنجلوتی گزینه خوبی برای چانشینی ژوزه مورینیو در چلسی خواهد بود.

دومین دوره حضور این مربی پرتغالی در استمفوردبریج روز پنجشنبه به پایان رسید و این مربی همکاری با مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر را به صورت توافقی پایان داد.

در حالیکه این باشگاه در حال حاضر در رتبه شانزدهم جدول قرار دارد و یک امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد، پیرس هافبک سابق آرسنال معتقد است که بازگرداندن آنجلوتی که درفصل 10-2009 به همراه این تیم عنوان قهرمانی در رقابت های لیگ برتر را به دست آورده بود، یک انتقال هیجانی و دیدینی خواهد بود.

پیرس در گفتگو با اومنی اسپرت گفت: کار سختی است، چون شما مربی آزاد ندارید، شاید فقط یک مربی باشد: کارلو آنجلوتی.

اگر آبراموویچ مالک باشگاه چلسی آنجلوتی را انتخاب کند، فرصت خوبی خواهد بود.

پیرس گفت که درک شرایط دشوار چلسی در این فصل واقعاً دشوار بود اما همچنان مورینیو را یکی از بهترین مربیان فوتبال جهان می داند. پیرس در ادامه گفت: برای ژوزه مورینیو اینکه خیلی بد رقابت ها را آغاز کند، واقعاً دشورا بود. واقعاً دلیل آن را نمی فهمم. این همان تیم، بازیکنان، و مربی است که فصل قبل توانستند قهرمان این جام شوند.

مورینیو یکی از بهترین مربیان در فوتبال است، چون او می داند که چگونه برنده باشد. او در پرتغال، اسپانیا، ایتالیا و انگلستان توانسته به مقام قهرمانی برسد. به همین دلیل واقعاً مربی خوبی است.

ابن بازیکن 42 ساله با توجه به اینکه مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر اکنون به دنبال تقویت کردن خود برای رسیدن به آمادگی بیشتر است، معتقد است که اکنون آرسنال برای اولین بار از فصل 4-2003 در موقعیت خوبی برای قهرمان شدن در رقابت های لیگ برتر انگلستان برخوردار است.

پیرس در ادامه گفت: وقتی شما به جدول نگاه می کنید، می بینید که آرسنال اکنون از موقعیت خوبی برخوردار است، بنابراین هر چیزی در این فصل ممکن است اتفاق بیفتد چون آرسنال خوب بازی می کند.

دوشنبه مسابقه بزرگی در مقابل تیم منچستر سیتی داریم اما می توانیم در این فصل قهرمان شویم چون تیم خوبی داریم که با روحیه و بسیار با تکنیک است.

منبع: 9 صبح

نظرات
ADS
ADS
پربازدید