Performancing Metrics

هواوی با ثبت رکورد فروش 100 میلیون گوشی هوشمند، سایه به سایه اپل و سامسونگ! | اتاق خبر
کد خبر: 303097
تاریخ انتشار: 28 آذر 1394 - 12:17
بر اساس گزارش منتشر شده از فروش جهانی تلفن همراه هوشمند، هواوی 7.4 درصد از این بازار را در اختیار دارد و امروز در صفحه Weibo خود، این رویداد را مایه افتخار و نقطه عطفی در تاریخ این کمپانی دانسته است.

اتاق خبر - بر اساس گزارش منتشر شده از فروش جهانی تلفن همراه هوشمند، هواوی 7.4 درصد از این بازار را در اختیار دارد و امروز در صفحه Weibo خود، این رویداد را مایه افتخار و نقطه عطفی در تاریخ این کمپانی دانسته است.

 هواوی چه موفقیتی به دست آورده است؟ پاسخ این پرسش، فروش بیش از 100 میلیون گوشی هوشمند در سال 2015 است که یک رکورد  به حساب می‌آید و این کمپانی را با نزدیک کردن هر چه بیشتر به سامسونگ و اپل، درشمار یکی از سه تولید کننده بزرگ اسمارتفون در جهان قرار می‌دهد.

کمپانی هواوی، رکورد 100 میلیون فروش را بیشتر به خاطر فروش گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت به دست آورده است تا گوشی‌های با قیمت بالای 500 دلار، مانند P8  یا Mate S، اما این موضوع هم بسیار تاثیر گذار بوده و فاصله هواوی را از برند‌های نوظهور چینی مانند Xiaomi و Meizu افزایش داده است. البته تولید گوشی‌های ارزان قیمت به هیچ وجه از ارزش برند این کمپانی که امسال اسمارتفون سطح بالایی همانند نکسوس 6P را تولید نموده و فروش خود در اروپا را تحت برند Honor به صورت رسمی آغاز کرده و تصمیم به حضور در بازار ایالات متحده را هم دارد، نمی‌کاهد.

منبع: آی تی رسان

نظرات
ADS
ADS
پربازدید