Performancing Metrics

گرانی ۶ درصدی لبنیات هنوز ابلاغ نشده | اتاق خبر
کد خبر: 303142
تاریخ انتشار: 28 آذر 1394 - 12:35
رئیس اتحادیه کارخانجات لبنی خراسان رضوی در گفت‌وگو با تسنیم:
رئیس اتحادیه کارخانجات لبنی خراسان رضوی گفت: در وضعیت فعلی و با توجه به انباشت محصولی که در کارخانجات لبنی خراسان رضوی وجود دارد، گران شدن ۶ درصدی این محصولات هیچ توجیهی ندارد.

به گزارس اتاق خبر به نقل از تسنیم ،حمید فرزانه اظهار داشت: در واقع گران شدن محصولات لبنی به ضرر تولیدکنندگان است زیرا انباشت کالا در انبارها را تشدید می‌کند.گران شدن محصولات لبنی به ضرر تولیدکنندگان است زیرا انباشت کالا در انبارها را تشدید می‌کند.

وی با اشاره به صدور مجوز افزایش 6 درصدی قیمت فرآورده‌های لبنی پرمصرف، تصریح کرد: این موضوع تا کنون به خراسان رضوی ابلاغ نشده اما با توجه به میزان قدرت خرید پایین مردم مشکلات بخش تولید را در این حوزه افزایش می‌دهد.

رئیس اتحادیه کارخانجات لبنی خراسان رضوی با تأکید بر اینکه هم اکنون مواد لبنی در سبد خانواده‌ها یا بسیار کمرنگ و یا حذف شده است، خاطرنشان کرد: تنها راه برون رفت از این مشکل اختصاص یارانه به این محصولات است.

فرزانه تأکید کرد: با این روند مواد لبنی به طور کامل از سبد غذایی خانوارهای ایرانی حذف شده و ممکن است در آینده مشکلاتی به لحاظ سلامت گریبانگیر جامعه شود.

وی سیاست‌های دولت را عاملی مهم برای بهبود وضعیت تولید در کارخانجات لبنی برشمرد و بیان کرد: دولت باید در وضعیت فعلی اقداماتی حمایتگرانه را در دستور کار قرار دهد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید