Performancing Metrics

گلایه رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان از وزیر راه و شهرسازی به دلیل عدم حضور در میز ترکمنستان | اتاق خبر
کد خبر: 303304
تاریخ انتشار: 29 آذر 1394 - 06:59
کمترین خواسته ما فعالان اقتصادی گلستان حضور این عزیزان در چنین جلسه‎ای بود.

اتاق خبر: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان از وزارت راه و شهرسازی که نماینده کمیسیون جمهوری ترکمنستان و مدیرکل استان به دلیل عدم حضور در میز ترکمنستان گلایه کرد و گفت: کمترین خواسته ما فعالان اقتصادی گلستان حضور این عزیزان در چنین جلسه‎ای بود.

بنابراین گزارش، بهرامی با بیان اینکه زیر ساخت‎های مناسب حمل و نقل با وجود داشتن مرز ریلی، زمینی و دریایی استان گلستان با کشورهای همسایه وجود ندارد، گفت: ما به دنبال این هستیم که در صادرات استان گلستان یک جهش یک میلیارد را شاهد باشیم و این توسعه بدون زیر ساخت لازم محقق نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از افتتاح خط ریلی و گذشته یک سال راه‎‌آهن تازه نقش زیر ساخت خط ریلی را مطرح کرده است و باید ببینم که چند سال دیگر باید برای اجرای آن منتظر باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان از آمادگی 33 نفر از فعالان اقتصادی گلستان برای اجرای پروژه راه‎آهن خبر داد و گفت: اگر اجرای این پروژه در توان راه‌آهن نیست به شرط آن که واگذاری به بخش خصوصی صورت بگیرد آماده‎ایم زیر ساخت لازم را فراهم کنیم.

بهرامی با بیان اینکه بخش خصوصی حیات خلوت هیچ جایگاهی نیست، گفت: عده‎ای تصور می‎کنند که بخش دولتی تنها راه نجات اقتصاد است اما باید به بخش خصوصی اعتماد کنیم چرا که این بخش خصوصی است که امروز باعث رشد 30 درصدی صادرات استان گلستان شده است.

منبع: اتاق گرگان 

 

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید