Performancing Metrics

قلعه نویی از شهردار تبریز چه شنید؟ | اتاق خبر
کد خبر: 303332
تاریخ انتشار: 29 آذر 1394 - 11:32
سرمربی تیم تراکتورسازی گفت:با حمایت هوادران و مساعدت مسئولان، مصمم به ارتقای جایگاه این تیم هستیم.

اتاق خبر - شهردار تبریز در دیدار با امیر قلعه نویی، اظهار امیدواری کرد تغییر کادر فنی، زمینه اوج‌گیری تراکتورسازان را در لیگ برتر فراهم کند.

 دکتر صادق نجفی در دیدار با امیر قلعه‌نوعی، خاطرنشان کرد: قدردان زحمات مربیان سابق هستیم اما معتقدیم جایگاه فعلی فوتبال تراکتورسازی، زیبنده سوابق این تیم و ورزش تبریز نیست؛ بنابراین امیدواریم تغییرات رقم‌خورده، هر چه سریع‌تر نتیجه خود را نشان دهد.

 وی با اشاره به سابقه حضور موفق قلعه‌نوعی در سال‌های اخیر درتراکتورسازان گفت: امیدواریم تجارب قبلی و توان علمی و فنی که کادر جدید دارد، زمینه‌های فعالیت تیم را تقویت کند.

 شهردار تبریز، موفقیت تراکتور را از منابع مهم نشاط شهروندان تبریز خواند و اظهار داشت: شهرداری و شورای اسلامی شهر، بارها ثابت کرده‌اند که پشتیبان این منبع نشاط‌بخش هستند و قطعاً در دوره جدید فعالیت این تیم نیز این حمایت را مد نظر خواهند داشت.

امیر قلعه‌نوعی‌، سرمربی جدید تراکتورسازان نیز در این دیدار، با قدرانی از شهردار تبریز، خاطرنشان کرد: برای موفقیت تراکتورسازان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد. با حمایت هوادران و مساعدت مسئولان، مصمم به ارتقای جایگاه این تیم هستیم. 

منبع: کاپ

نظرات
ADS
ADS
پربازدید