Performancing Metrics

۳۵۰ دانش‌آموز قزوینی در جشنواره پژوهش شرکت می کنند | اتاق خبر
کد خبر: 303353
تاریخ انتشار: 29 آذر 1394 - 12:53
مدیرکل آموزش‌وپرورش قزوین:
مدیرکل آموزش‌وپرورش قزوین از برگزاری جشنواره پژوهش در فرهنگ و تمدن ملل و اقوام در قزوین با شرکت ۳۰ دانش‌آموز این استان در هفته جاری خبر داد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش قزوین از برگزاری جشنواره پژوهش در فرهنگ و تمدن ملل و اقوام در قزوین با شرکت ۳۰ دانش‌آموز این استان در هفته جاری خبر داد.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از مهر، سالار قاسمی اظهار کرد: جشنواره پژوهش در فرهنگ و تمدن ملل و اقوام با شرکت ۳۵۰ دانش‌آموز دوره متوسطه از ۵۰ واحد آموزشی این استان برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری این جشنواره به‌منظور معرفی فرهنگ و تمدن كشورها و استان‌ها با حضور معاون وزیر علوم، استاندار قزوین، مدیران اداره کل آموزش‌وپرورش و جمعی از مسئولان استانی صورت می‌گیرد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش قزوین ادامه داد: زمان برگزاری جشنواره یادشده روز دوشنبه سی‌ام آذرماه از ساعت ۸ تا ۱۳ و مکان آن در بلوار امام خمینی(ره) محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین است.

قاسمی با تأکید بر اهمیت پژوهش در بین دانش‌آموزان بیان کرد: لازم است دانش‌آموزان در مدارس با پژوهش و اهمیت آن آشنا شوند چراکه پژوهش از محورهای توسعه جوامع محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: پژوهش مایه پویایی جامعه است و می‌تواند آن را در مسیر رشد و سرزندگی به‌پیش ببرد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش قزوین تصریح کرد: برگزاری این قبیل برنامه‌ها و جشنواره‌ها زمینه‌ساز ایجاد انگیزه در میان آنان به‌منظور گام نهادن در مسیر تحقیق و پژوهش است.

قاسمی خاطرنشان کرد: در صورت توجه به امر پژوهش در عین پرورش دانش‌آموزان و آموزش مفاهیم و کتاب‌های درسی٬ آنان کنکاش و بررسی را می‌آموزند و مسائل را به‌صورت عمیق‌تر فرامی‌گیرند.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید