Performancing Metrics

پستهای مدیریتی در فولکس واگن چرخشی می‌شوند | اتاق خبر
کد خبر: 303406
تاریخ انتشار: 29 آذر 1394 - 14:45
رییس هیات نظارتی فولکس واگن به یک هفته نامه آلمانی اظهار کرد این گروه خودروسازی بمنظور بهبود نظارت، قصد دارد مدت زمانی که افراد سمتهای کلیدی را در دست دارند محدود کند.

به گزارش ایسنا، فولکس واگن که بزرگترین خودروساز اروپاست، در سپتامبر اقرار کرد در تستهای آلایندگی دیزلی آمریکا تقلب کرده و در بیش از 11 میلیون خودرو دیزلی در سراسر جهان نرم افزاری را نصب کرده که میزان آلایندگی اکسید نیتروژن آنها را کمتر از سطح واقعی نشان می‌دهد.

انتشار این خبر مارتین وینترکورن، مدیرعامل این شرکت را ناچار به استعفا کرد و میلیاردها یورو از ارزش سهام این خودروساز را کاهش داد.

هانس دیتر پوچ، رییس هیات نظارت این گروه خودروسازی در مصاحبه با نشریه "ولت ام سونتاگ" اظهار کرد: ما سرگرم برنامه ریزی برای چرخشی کردن برخی از سمتها هستیم تا کسانی که در این سمتها قرار می‌گیرند، به مدت محدودی عهده دار آنها باشند.

وی خاطرنشان کرد: افزایش چرخش مشاغل به دلیل پیچیدگی بالای بعضی از سمتها، برای این شرکت چالش ایجاد خواهد کرد با اینهمه فولکس واگن می‌تواند از تخصص کارمندانش در سراسر شرکت بهره بگیرد.

بر اساس گزارش رویترز، فولکس واگن اوایل ماه جاری اعلام کرد تنها شمار محدودی از کارمندانش در رسوایی آلایندگی دخیل بوده اند و هیچ شواهدی از دست داشتن اعضای هیات مدیره در این رسوایی که به بزرگترین بحران تاریخ این خودروساز تبدیل شده است، وجود ندارد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید