Performancing Metrics

طراحان سایت زیر یک سقف | اتاق خبر
کد خبر: 303453
تاریخ انتشار: 30 آذر 1394 - 04:46
شرکت‌هایی همچون تحولگران عرصه اطلاعات، ایران پیامک، زیرساخت‌کاران و رد گستران فراموج و تجارت الکترونیک آرمان از شرکت‌کنندگان در بیست‌ویکمین دوره از الکامپ بودند.

اتاق خبر: شرکت‌هایی همچون تحولگران عرصه اطلاعات، ایران پیامک، زیرساخت‌کاران و رد گستران فراموج و تجارت الکترونیک آرمان از شرکت‌کنندگان در بیست‌ویکمین دوره از الکامپ بودند.

بنابراین گزارش، شرکت تحولگران عرصه اطلاعات با مجموعه نرم‌افزارهایی که برپایه خدمات ابری (Cloud) اینترنتی است در نمایشگاه الکامپ حاضر شد. این مجموعه نرم‌افزارها با زیرساختی یکپارچه طراحی و تولید شده و دارای سطح دقت، کیفیت و کارایی بالایی است.

شرکت تحولگران عرصه اطلاعات از سال 1385 فعالیت خود را آغاز کرد و در زمینه تولید نرم‌افزارهای تحت وب، پی‌ریزی زیرساخت شبکه، ارزیابی مخاطرات و طراحی سناریوهای امنیت فضای سایبری‌ (ابزار جامع ارزیابی زیرساخت های سایبری و صنعتی سافا‌) فعالیت می‌کند.

این شرکت موفق به دریافت تندیس در بخش ارائه خدمات نوین سومین جشنواره ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات شده است.

شرکت ایران پیامک با خدمات خود در نمایشگاه الکامپ و در کنار سایر فعالان این عرصه حاضر شد.

محصولات این شرکت شامل سامانه خدمات پیام‌کوتاه ایران‌پیامک و خدمات شبکه اجتماعی با برند ایران پیامک است. ایران پیامک در سال 1389 تاسیس شد و ارائه دهنده پنل‌های حرفه‌ای ارسال و دریافت پیامک است و پنل‌های پیامک پایه، حرفه‌ای و تجاری عرضه می‌کند.

شرکت زیرساخت‌کاران و رد گستران فراموج از سال 1389 فعالیت خود را در تهران آغاز کرد و در زمینه طراحی وب‌سایت فعال است. فراموج در چهارمین حضور خود در نمایشگاه الکامپ شرکت کرد و در زمینه برندسازی، طراحی و بهینه‌سازی وب‌سایت نیز فعالیت دارد.

این شرکت همچنین برنده هفتمین دوره جشنواره وب ایران به انتخاب مردم است.

شرکت تجارت الکترونیک آرمان فعال در زمینه نرم‌افزار و به خصوص نرم‌افزارهای تحت وب، اولین حضور خود را در نمایشگاه الکامپ تجربه کرد.

این شرکت در سال 1388 فعالیت خود را آغاز کرد و خدمات خود را شامل طراحی سایت، سئو و بهینه‌سازی، گرافیک، طراحی لوگو و ست اداری، برنامه‌نویسی تحت وب و عکاسی صنعتی عرضه می‌کند.

منبع: ایسنا 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید