Performancing Metrics

سوغات گازوئیلی بورس انرژی برای پاکستانی‌ها | اتاق خبر
کد خبر: 303552
تاریخ انتشار: 30 آذر 1394 - 10:20
کالای نفت‌گاز (گازوئیل) شرکت ملی پخش به مقصد پاکستان و از مبدأ زاهدان و همچنین نفت‌گاز صادراتی به مقصد افغانستان و از مبدأ اصفهان برای نخستین بار در جلسه معاملاتی دیروز بورس انرژی مورد معامله قرار گرفتند.

اتاق خبر: در جریان معاملات روز یکشنبه 29 آذر 94، در تابلوی سلف موازی استاندارد برق بازار مشتقه 9,720 قرارداد در قالب 133 معامله و معادل با 22 هزار و 536 مگاوات ساعت به ارزش 82 میلیارد و 222 میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

بنا بر این گزارش به نقل از فارس؛ در ابتدای جلسه معاملاتی دیروز نمادهای بار پایه، کم‌باری، میان‌باری و بار پیک روزانه 29/10/94 گشایش یافته و در پایان جلسه نیز نمادهای بار پایه، کم‌باری، میان‌باری و بار پیک روزانه 03/10/94 متوقف شدند.

طی معاملات روز گذشته، در سمت عرضه 9 نیروگاه و در سمت تقاضا 15 شرکت توزیع نیروی برق حضور داشتند.

همچنین دیروز در بازار فیزیکی قطران واحد کک‌سازی و پالایش قطران زرند در رینگ داخلی و در رینگ بین‌الملل کالاهای گاز مایع خام پالایش گاز ایلام، گاز مایع پالایش نفت آبادان به مقصد پاکستان و نفت‌گاز (گازوئیل) شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به مقاصد اقلیم کردستان عراق، افغانستان و پاکستان و از مبادی ساری، تبریز، اصفهان، مشهد و زاهدان مورد عرضه قرار گرفتند که کل معاملات صورت گرفته بر روی این کالاها و عرضه‌های مازاد معادل 6,500 تن به ارزش 57 میلیارد و 166 میلیون ریال بود.

خاطر نشان می‌شود از میان معاملات دیروز، کالای نفت‌گاز (گازوئیل) شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به مقصد پاکستان و از مبدأ زاهدان و همچنین نفت‌گاز (گازوئیل) صادراتی به مقصد افغانستان و از مبدأ اصفهان برای نخستین بار در جلسه معاملاتی دیروز مورد معامله قرار گرفتند.

همچنین طی جلسه معاملاتی دیروز در تابلوی سلف موازی استاندارد نفت کوره بورس انرژی ایران، در مجموع پنج نماد، 368 قرارداد به ارزش تقریبی 4 میلیارد و 219 میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

در مجموع ارزش کل معاملات دیروز قریب به 143 میلیارد و 607 میلیون ریال شد.

امروز در جلسه معاملاتی آخرین روز پاییزی بورس انرژی ایران، در کنار معاملات مداوم قراردادهای سلف موازی استاندارد برق و نفت کوره در بازار مشتقه، در بازار فیزیکی بورس انرژی کالاهای آیزوفید، آیزوریسایکل، حلال 404، نفتای سبک و نفتای سنگین تصفیه نشده پالایش نفت شیراز، برش سنگین پتروشیمی جم، نفتای سبک پالایش نفت تهران، قطران ذوب‌آهن اصفهان، نیتروژن مایع پتروشیمی مبین و در رینگ بین‌الملل کالای نفت‌گاز (گازوئیل) شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به مقصد ترکیه و از مبدأ تبریز عرضه خواهند شد.

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید