Performancing Metrics

مهمترین خواسته مردم از مسئولان درخواست شغل و وام است | اتاق خبر
کد خبر: 303604
تاریخ انتشار: 30 آذر 1394 - 12:25
نماینده بجنورد درمجلس با اشاره به معضل بیکاری درمناطق محروم بخصوص استان خراسان شمالی، مهمترین اولویت برای محرومیت زدایی از این مناطق را سرمایه گذاری برای ایجاد اشتغال ورفع فقر دانست.

اتاق خبر: موسی الرضا ثروتی، نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر مهمترین خواسته مردم از مسئولان درخواست شغل و وام است، گفت: مردم به مسئولان مراجعه می‌کنند و چون نتیجه نمی گیرند به ما نمایندگان رجوع می‌کنند و خواستار شغل هستند.

بنا بر این گزارش به نقل از فارس؛ عضوکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: اگر قرار است برای خدمت به مردم دراین مناطق سرمایه گذاری صورت گیرد و یا درجهت رفع مشکلات آنها تلاش شود،خوب است باسرمایه گذاری در امر اشتغال هم باعث کاهش بیکاری شده و هم زمینه درآمدزایی برای خانواده‌ها را فراهم کرد.

ثروتی ضرورت سرمایه گذاری در امر بهداشتی، درمانی، فرهنگی وآموزشی در مناطق محروم را یادآور شد و اضافه کرد: خوشبختانه بنیاد برکت در سالهای اخیر سرمایه گذاری‌های خوبی در مناطق محروم در زمینه توانمندسازی اقتصادی، مدرسه سازی و عمران و آبادانی داشته است.

وی با اشاره به سفرمقام رهبری به استان خراسان شمالی درسال 91 گفت: در این سفر مسئولان امر مصوباتی در مورد سرمایه گذاری و انجام فعالیتهای عمرانی ومدرسه سازی داشتند که بنیاد برکت هم در این زمینه نقش آفرینی کرد و چندین مدرسه را ساخته و به بهره برداری رساند.

عضوکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بابیان اینکه مردم و مسئولان استان از عملکرد این بنیاد رضایت دارند، تصریح کرد: امیدواریم مسئولان بنیاد در مورد رفع بیکاری و ایجاد اشتغال در استان وشهرستان بجنورد سرمایه گذاری داشته باشند، تاشاهد رشد و ترقی و پیشرفت استان باشیم.

بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) دراجرای رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب اسلامی در 20 آذرماه سال 1386 با هدف محرومیت‌زدایی از مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور و توانمندسازی این مناطق تأسیس شد و تاکنون اقدامات گسترده‌ای در حوزه‌های توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، امورزیربنایی و عمرانی، ساخت مدرسه وتوسعه فضاهای آموزشی، ساخت مسکن محرومان، ساخت مسجد، سلامت، امورعام‌المنفعه،خدمات بیمه انجام داده است.

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید