Performancing Metrics

ثبت نام فرماندار سابق شمیرانات در انتخابات مجلس دهم | اتاق خبر
کد خبر: 303627
تاریخ انتشار: 30 آذر 1394 - 14:01
با حضور در فرمانداری تهران:
محمد معتقد لاریجانی فرماندار سابق شمیرانات برای ثبت‌نام در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به فرمانداری تهران مراجعه کرد.

به گزارش اتاق خبر، محمد معتقدلاریجانی فرماندار سابق شمیرانات و معاون سیاسی سابق فرمانداری تهران صبح امروز با حضور در فرمانداری تهران در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرد. 

معتقدلاریجانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در دوره‌ای دبیر شورای اصولگرایان تهران بودم و سابقه 5 سال فعالیت در سمت فرمانداری شمیرانات و ریاست ستاد انتخابات فرمانداری تهران را برعهده داشتم، اظهار داشت: گرایش فکری بنده اصولگرایی است و خط قرمز بنده مطالبات مقام معظم رهبری است. اما در این دوره مستقل شرکت کرده‌ام. 

وی با بیان اینکه به درخواست معتمدان و برخی دانشجویان برای کاندیداتوری مجلس اقدام کردم، گفت: با توجه به شناختی که از مشکلات و معضلات تهران دارم، برای ثبت‌نام در انتخابات مجلس اقدام کردم و احساس کردم می‌توانم برای مردمی که هزینه زیادی را در تهران برای زندگی متقبل می‌شوند، کار کنم. 

فرماندار سابق شمیرات رسالت مجلس شورای اسلامی را قانونگذاری ونظارت عنوان کرد و یادآور شد: در این دو زمینه تلاش خود را به کار خواهم بست و معتقدم که کار نشدنی وجود ندارد. 

 

منبع:تسنیم

نظرات
ADS
ADS
پربازدید