Performancing Metrics

دبیر جشنواره شعر فجر انتخاب شد اما ... | اتاق خبر
کد خبر: 303653
تاریخ انتشار: 20 دی 1394 - 01:56
دبیر جشنواره شعر فجر انتخاب شد و نامش پس از امضای حکمش از طرف معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام می‌شود.

به گزارش اتاق خبر، جواد محقق، معاون شعر بنیاد شعر و ادبیات داستانی با اعلام خبر انتخاب شدن دبیر جشنواره شعر فجر گفت: نام دبیر جشنواره شعر فجر، پس از امضای حکمش از طرف معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام می‌شود.

 
وی افزود: هم اکنون حدود 3 هزار عنوان کتاب به دبیرخانه جشنواره شعر فجر رسیده‌ است و غربالگری اولیه داوری‌های اولیه جشنواره هم انجام شده است.
 
معاون شعر بنیاد شعر و ادبیات داستانی خاطرنشان کرد: جشنواره شعر فجر در حال حاضر در مراحل اولیه است و بر اساس فهرست خانه کتاب تمامی کتاب‌هایی که در سال 1393 منتشر شده‌اند، در این جشنواره داوری می‌شوند.
 
جایگزینی جشنواره شعر فجر به جای کتاب سال در رشته شعر تثبیت شد
 
همچنین اسماعیل امینی، عضو هیات مدیره بنیاد شعر و ادبیات داستانی در خصوص برگزاری دوره آینده جشنواره شعر فجر که هم اکنون در برنامه کاری بنیاد شعر و ادبیات داستانی قرار گرفته، گفت: بر اساس آخرین تصمیمات گرفته شده، کتاب سال در رشته شعر به صورت اثبات شده جای خود را به جشنواره شعر فجر داد و جایزه جلال آل احمد هم خود را به عنوان جایگزین مناسبی برای کتاب سال در رشته داستان به اثبات رساند و این به آن معنا است که جایزه کتاب سال در دوره‌های آینده خود بخش‌های شعر و داستان را نخواهد داشت.
 
وی خاطرنشان کرد: البته در سال گذشته نیز طرح جایگزینی جشنواره شعر فجر به جای کتاب سال در رشته شعر به صورت توافقنامه اجرا شده بود اما این طرح به تازگی تثبیت شده است.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید