Performancing Metrics

تایید یک استعفا در تلویزیون | اتاق خبر
کد خبر: 303683
تاریخ انتشار: 29 دی 1394 - 11:19
معاون سیما خبر استعفای مدیرکل امور نمایش تلویزیون را تایید کرد.

به گزارش اتاق خبر، علی اصغر پورمحمدی، با تایید خبر استعفای محمودرضا تخشید که(یکشنبه 29 آذرماه) اتفاق افتاد خاطرنشان کرد که این استعفا در معاونت سیما پذیرفته شده است.

او در پاسخ به پرسشی درباره دلایل پذیرش استعفای مدیرکل امور نمایش تلویزیون اظهار کرد: آقای تخشید تاکنون دو سه بار استعفا داده بودند که در نهایت این استعفا پذیرفته شد. 

معاون سیما اعلام کرد که نام جانشین محمودرضا تخشید امروز(دوشنبه) اعلام می‌شود.

 در حالی محمودرضا تخشید از مدیرکلی امور نمایش سیما می‌رود که عصر يكشنبه روابط عمومی کل سازمان صدا و سیما از پایان تغییرات در تلویزیون خبر داده بود. محمودرضا تخشید در دوران ریاست سید عزت الله ضرغامی در صدا و سیما، مدیریت گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما را بر عهده داشت که با بالاگرفتن حاشیه‌های سریال سرزمین کهن او از این سمت استعفا داد. تخشید پس از آمدن محمد سرافراز و انتخاب علی اصغر پورمحمدی به عنوان معاون سیما، سمت مدیرکل امور نمایش سیما را عهده‌دار شده بود.

در ماه‌های اخیر با اعمال تغییرات در شاکله اجرایی سریال‌های تلویزیونی ساخت اغلب مجموعه‌های نمایش از شبکه های تلویزیونی گرفته و به مرکز امور نمایش سیما به ریاست محمودرضا تخشید سپرده شده بود. در کنار این مرکز اخیرا مرکزی به نام گسترش فیلمنامه نویسی به مدیریت امین صدیقی نیز در صداوسیما آغاز به کار کرده است که اولین سریال تولیدی آن با موضوع انتخابات امروز کلید خورد.

منبع:ايسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید