Performancing Metrics

تنها 15 درصد از منابع عمرانی کشور دریافت شده است | اتاق خبر
کد خبر: 303777
تاریخ انتشار: 1 دی 1394 - 08:07
معاون هماهنگی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: اعتبار پروژ‌های عمرانی کشور بالغ بر ۱۰۰ هزار میلیارد تومان است، اما از بدو تاسیس تاکنون تنها ۱۵درصد از این منابع را دریافت کرده‌ایم.

به گزارش اتاق خبر به نقل از ایسنا ، شاهین پاکروح در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر در استان خراسان جنوبی موضوع تنش آبی را به صورت جدی پیش رو داریم، تصریح کرد: ۱۵ سال خشکسالی‌های پی در پی در کشور شرایط نامناسبی را ایجاد کرده که موضوع تنش آبی مسئله‌ای اساسی و چالشی بزرگ است.

وی با اشاره به اینکه آب و فاضلاب به دنبال ارائه خدمات پایدار است، اظهار کرد: در این زمینه باید پروژه‌های تامین آب را به صورت اجرایی و با انجام مهندسی مجدد با توجه به تغییرات منابع آب به یک نگرش جدی تبدیل کنیم.

معاون هماهنگی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تصریح کرد: یکی از بزرگ‌ترین تصفیه خانه‌های آب در خراسان جنوبی به صورت فرآیندی و آزمایشی کار می‌کند، که این تصفیه خانه یکی از پروژه‌های بی‌نظیر در خراسان جنوبی است.

پاکروح اظهارکرد: اگرچه تدابیری در ارتباط با تعدیل قیمت آب در دست بوده، اما هنوز تعدیل قیمت آب که یکی از مولفه‌های خدمات پایدار است به جایی نرسیده است.

معاون هماهنگی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ادامه داد: اعتبار پروژ‌های عمرانی کشور بالغ بر ۱۰۰ هزار میلیارد تومان است، اما از بدو تاسیس تاکنون تنها ۱۵درصد از این منابع را دریافت کرده‌ایم.

وی افزود: استفاده از تجربیات کشورهای پیشرفته یکی از دستور کارهایی است که می‌تواند زمان را کوتاه کند و بتوانیم از این تجربیات در استان خراسان جنوبی نیز استفاده کنیم.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید