Performancing Metrics

افزایش و بهبود خدمات انتظامی اصلی ترین مطالبه مردمی است | اتاق خبر
کد خبر: 303859
تاریخ انتشار: 1 دی 1394 - 12:10
جانشین پلیس پیشگیری ناجا:
جانشین پلیس پیشگیری ناجا، افزایش و بهبود سطح خدمات انتظامی و سرعت بخشی به روند رسیدگی به پرونده ها را مهم ترین مطالبات مردمی عنوان کرد.

جانشین پلیس پیشگیری ناجا، افزایش و بهبود سطح خدمات انتظامی و سرعت بخشی به روند رسیدگی به پرونده ها را مهم ترین مطالبات مردمی عنوان کرد.

 به گزارش اتاق خبر و به نقل از مهر، سردار معصوم بیگی در حاشیه دیدار مردمی در مرکز نظارت همگانی ناجا (۱۹۷) گفت: در این دیدارها محور درخواست مردم افزایش و بهبود سطح خدمات انتظامی و سرعت رسیدگی به پرونده ها بود.

وی افزود: افزایش و بهبود خدمات انتظامی و سرعت بخشی به این فرآیند، به عنوان یک راهبرد کلان پلیس پیشگیری محسوب می شود که در آیین دادرسی هم این موضوع پیش بینی شده است.

سردار معصوم بیگی دیدارهای مردمی پلیس در مرکز نظارت همگانی را بسیار موثر دانست و گفت: مرکز نظارت همگانی موجب افزایش سرمایه اجتماعی ناجا شده و در ملاقات با مردم این رضایتمندی مشهود است.

وی ادامه داد: این مرکز موجب افزایش تعامل پلیس و مردم شده و بستر پاسخگویی مستقیم مسئولان به مردم را ایجاد می کند.

جانشین پلیس پیشگیری، مرکز نظارت همگانی را بستری مهم برای تداوم دهی ارتباط با مردم و استفاده از ظرفیت های مردمی معرفی کرد و گفت: این تعامل نمود بارز حقوق شهروندی است و باید بسترهای ارتباطات مردمی را گسترش داد.

وی با اشاره پاسخگویی به تعدادی تماس تلفنی و برگزاری ۳۰ دیدار افزود: درخواست استقرار کانکس پلیس و افزایش گشت زنی ها در محلات، محور مطالبات مردمی بود.

وی با بیان اینکه در خصوص نحوه برخورد برخی از ماموران کلانتری ها در این دیدارها انتقاداتی مطرح شد، گفت: هم چنین از عملکرد  برخی از روسا و ماموران کلانتری ها نیز تقدیر شد.

 سردار معصوم بیگی با تاکید بر لزوم  توجه به مطالبات مردمی گفت :  نیروی انتظامی در راستای تحقق مطالبات مردمی، برنامه ها و تمهیدات ویژه ای دارد و پپگیری و پاسخگویی به درخواست های مردم از اولویت های  ناجا است.

 وی در پایان گفت: ۱۹۷ پل ارتباطی پلیس با مردم است و در هر ساعت از شبانه روز آماده دریافت نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادهای مردم عزیزمان هستیم.

منبع: مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید