Performancing Metrics

با این بازی خوب استقلال، اصلا سردمان نشد | اتاق خبر
کد خبر: 303959
تاریخ انتشار: 1 دی 1394 - 20:49
مظلومی:
سرمربی استقلال گفت که تیمش باید گل های بیشتری به تراکتورسازی می زد.

اتاق خبر - پرویز مظلومی سرمربی استقلال پس از پیروزی تیمش مقابل تراکتورسازی و صعود به فینال جام حذفی گفت: «من این برد را از طرف بچه های تیم به آقای پورحیدری تقدیم می کنیم چون می دانیم منتظر خبر برد مان بود. بچه ها با تمام توان بازی کردند تا پیروز شویم.»
او ادامه داد: «ما تراکتورسازی را خیلی خوب بستیم و اگر کمی بیشتر دقت می کردیم، گل های بیشتری می زدیم. به هواداران خوب مان که دعاگوی مان بودند تبریک می گویم و ان شاءالله تلاش می کنیم روز 3 خرداد در خرمشهر فینال جام حذفی را هم ببریم و قهرمان شویم.»
مظلومی درمورد مسابقه با تراکتورسازی گفت: «ما آمده بودیم برای بردن. بازی حذفی را که نمی توانی برای مساوی بیایی. با بازی خوبی که بچه های تیمم انجام دادند، اصلا سردمان نشد. یادتان نرود که جلوی صبا ده نفره بازی کرده بودیم . بازی سختی در تبریز انجام دادیم و ما به برد بزرگی رسیدیم.»
سرمربی استقلال در مورد گل تراکتورسازی گفت: «تراکتورسازی روی شلوغی جلوی دروازه ما توانست گل بزند اما در دیگر دقایق مسابقه توانستیم حریف را کنترل کنیم.» بعد از این حرف ها هم مظلومی گفت: «هوا سرد است، کنار زمین یخ زدم، اگر می شود، من زودتر بروم!»
منبع: خبرآنلاین

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید