Performancing Metrics

برنامه‌ریزی برای افزایش خدمات‌دهی قطارها | اتاق خبر
کد خبر: 303972
تاریخ انتشار: 2 دی 1394 - 04:49
به منظور برنامه‌ریزی برای خدمات‌دهی مطلوب به مسافران نوروزی سال ۱۳۹۵، ستاد سفرهای نوروزی شرکت حمل ونقل ریلی رجا با برگزاری نخستین نشست آغاز به کار کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سیدحسن موسوی‌نژاد مدیرعامل رجا در خصوص تشکیل این ستاد گفت: هدف نهایی همه مدیران و همکاران تا آغاز سفرهای نوروزی، ایجاد شرایط مطلوب برای هموطنان در سفر با قطارهای رجا و جلب رضایت‌مندی آنان است.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا به احساس تفاوت در خدمات‌دهی از سوی هموطنان در سفرهای نوروزی اشاره کرد و افزود: تکریم ارباب رجوع و مشتریان باید مد نظر همه دست‌اندرکاران سفرهای نوروزی قرار گیرد و کلیه اقدامات لازم اعم از آموزش‌های تکمیلی و ضمن خدمت مأموران مرتبط برای آشنایی هر چه بیشتر وظایف و تکریم مسافران تا آغاز سفرهای نوروزی باید اجرایی شود.

در ادامه این نشست، احمد استاد حسین معاون اجرایی و رئیس ستاد سفرهای نوروزی شرکت رجا ارائه خدمات متفاوت نسبت به سال‌های گذشته و پاسخگویی مطلوب به نیازها و مطالبات مردم از بخش حمل و نقل به ویژه بخش ریلی را از اهداف و سیاست‌های اصلی این شرکت دانست و گفت: همه تلاش ما این است تا با اقدامات و برنامه‌ریزی بهتر، خدمات با کیفیت بالا در ایام پیک نوروزی به مردم ارائه دهیم.

رئیس ستاد سفرهای نوروزی رجا در بخش دیگری از صحبت‌هایش اعلام کرد: با ارائه برنامه درست امیدواریم همه اقدامات و کارهای مقدماتی تا رسیدن به ایام پیک نوروزی در زمان مناسب انجام گیرد تا خدمات‌دهی متفاوت و درخور شأن مسافران انجام دهیم.

وی با تأکید بر حساسیت رجا بر مسائل ایمنی و تأمین حداکثری امنیت سفر با قطارها گفت: کلیه اقدامات لازم اعم از بازدیدهای ایمنی قطارها، بازسازی‌ها، شست‌وشوی واگن‌ها، جرم‌گیری و تجهیز امکانات قطارها تا آغاز سفرهای نوروزی باید اجرایی شود.

رئیس ستاد سفرهای نوروزی تأمین قطعات استاندارد در کوتاه‌ترین زمان ممکن را برای آماده‌سازی قطارهای نوروزی جزو اصلی‌ترین فعالیت‌ها بیان کرد و گفت: با هماهنگی بین واحدها، مطالعه درست، برنامه‌ریزی و زمان‌بندی مناسب نباید هیچ‌گونه مشکلی در این راه داشته باشیم.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید