Performancing Metrics

مشکل بانک ها در ایران معوقات آنها است | اتاق خبر
کد خبر: 303975
تاریخ انتشار: 2 دی 1394 - 05:01
ایران نژاد در پاسخ به سوال خبرنگار اتاق خبر
تجارت و بانکداری و مباحث مربوط به آن یکی از مسائلی است که برای مردم و به خصوص برای کسانی که قصد ورود به دنیای بازرگانی را دارند جذاب است.

تجارت و بانکداری و مباحث مربوط به آن یکی از مسائلی است که برای مردم و به خصوص برای کسانی که قصد ورود به دنیای بازرگانی را دارند جذاب است. اهمیت این امر از آنجایی که تعداد شرکت های تجاری که در کار خود موفق می شوند زیاد نیست برای افرادی که قصد ورود به این عرصه را دارند بسیار زیاد است. آشنایی با چگونگی شروع یک استارت آپ برای این افراد و مشکلات این بخش اهمیت زیادی دارد.
در این زمینه روز دوشنبه شاهین ایران نژاد تحلیلگر ریسک در موسسه Credit Suisse به دعوت دانشگاه صنعتی شریف در این دانشگاه حاضر شد و در مورد اهمیت و مشکلات استارت آپ ها برای دانشجویان این دانشگاه سخنرانی کرد.
ایران نژاد در پاسخ به سوال خبرنگار اتاق خبر در مورد مشکل سیستم بانکداری در ایران، معوقات بانکی را یکی از مشکلات بانک ها در ایران دانست.
وی در مورد علت گرایش افراد به سوی دریافت وام برای آغاز یک تجارت این امر را ناشی از معافیت مالیاتی این روش برای این افراد دانست.
ایران نژاد با ذکر مثالی در مورد چگونگی شروع یک تجارت و فراهم آوردن سرمایه برای آن بر این نکته تاکید کرد که میان ریسک کردن و بازگشت سرمایه در امر تجارت رابطه مستقیمی وجود دارد.وی در ادامه در مورد چگونگی تامین سرمایه از سوی بانک ها به تشریح این روند پرداخت.
در پایان وی به سولات حاضرین و دانشجویان در مورد تجارت و مسائل بانکی پاسخ داد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید