Performancing Metrics

نمایش «آنتی‌بیوتی ک» در قالب مولتی‌مدیا | اتاق خبر
کد خبر: 303992
تاریخ انتشار: 2 دی 1394 - 05:49
نمایشگاه «آنتی‌بیوتی ک» در قالب هنر چند رسانه‌ای برگزار می‌شود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از  ایسنا، پروژه‌ی نمایشگاهی جدید بهاره و بنفشه فریس‌آبادی چهارم دی‌ماه 1394 در گالری دنا به‌نمایش درمی‌آید. این نمایشگاه شامل 16 اثر نقاشی با تکنیک نقاشی روی دیجیتال پرینت و یک ویدئوی 10 دقیقه‌ای (Antibeautyc) با عنوان «آنتی‌بیوتی‌ ک» در راستای کانسپت و مرتبط با آثار نقاشی‌ است.

این نمایشگاه دومین اثر مشترک بهاره و بنفشه فریس‌آبادی‌ است که در قالب هنر مولتی‌مدیا یا چند رسانه‌ای برگزار می‌شود.

در سال‌های اخیر توجه هنرمندان حوزه‌ی هنر جدید، به مولتی‌مدیا روبه افزایش بوده و هست و در گالری‌های تهران شاهد برگزاری نمایشگاه‌ها و پرفورمنس‌هایی در این قالب هنری هستیم که برای جهان نه‌چندان تازه و برای ما تازه است.

در این قالب هنری، هنرمند شانس استفاده از تمام ابزار و مدیای موجود در عالم هنر را برای انتقال مفهوم و مضمون آثارش دارد و از این نظر امکانات بیشتری برای ارتباط با مخاطب در اختیار اوست. در عین حال، هنرمند هنر مولتی‌مدیا باید جامع‌الاطراف‌تر باشد و تسلط خود را بر ابزاری که در اختیار می‌گیرد، افزایش دهد.

بهاره فریس‌آبادی فارغ‌التحصیل رشته‌ی نقاشی و بنفشه فریس‌آبادی فارغ‌التحصیل رشته‌ی موسیقی است.

نمایشگاه «آنتی‌بیوتی ک» تا 14 دی‌ماه در گالری «دنا» واقع در خیابان سپهبد قرنی، بالاتر از چهارراه طالقانی، کوچه سوسن، پلاک 4، واحد 2 برپا و هر روز به‌جز شنبه‌ها از ساعت 16 تا 20 میزبان بازدیدکنندگان است.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید