Performancing Metrics

ثبت نام چهره های سرشناس در انتخابات مجلس | اتاق خبر
کد خبر: 304074
تاریخ انتشار: 3 دی 1394 - 02:27
پنجمین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور چهره های سرشناس در وزارت کشور، استانداری ها و فرمانداری‌های سراسر کشور آغاز شد.

پنجمین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور چهره های سرشناس در وزارت کشور، استانداری ها و فرمانداری‌های سراسر کشور آغاز شد.ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از 28 آذر آغاز و تا 4 دی ادامه خواهد داشت.به نظر می رسد در روزهای باقیمانده روند ثبت نام کاندیداها برای مجلسین شتاب بیشتری به خود بگیرد.

 

کاندیداتوری توکلی در انتخابات مجلس

 

احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ظهر دیروز با حضور در فرمانداری از حوزه انتخابیه تهران در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرد.

حمد توکلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دلیل ازدحام در ستاد انتخابات وزارت کشور به فرمانداری تهران مراجعه کردم.

 

ثبت نام زنان اصلاح طلب در انتخابات مجلس

. همچنین در چهارمین روز ثبت‌نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات کشور، جمعی از زنان جمعیت مسلمان نواندیش و زنان اصلاح‌طلب در دهمین دوره انتخابات مجلس ثبت‌نام کردند.

فاطمه راکعی، اشرف بروجردی، زهرا آقاجری از جمله افرادی بودند که برای ثبت‌نام از حوزه انتخابیه تهران در ستاد انتخابات کشور حضور یافتند

 

عارف کاندیدای انتخابات مجلس شد

رییس بنیاد امید ایرانیان پیش از ظهر دیروز (سه شنبه) با مراجعه به وزارت کشور کاندیدای انتخابات مجلس دهم شد.

عارف را هنگام ثبت نام همسر وی و مهدی نادمی عضو شورای مرکزی شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان همراهی می‌کردند.

محسن مهر علیزاده و علی صوفی از اعضای کابینه دولت اصلاحات نیز که همزمان با حضور عارف در وزارت کشور در این وزارتخانه حضور داشتند برای انتخابات مجلس دهم ثبت نام کردند.

 

کاندید شدن وزرای احمدی نژاد

صبح چهارمین روز انتخابات مجلس سیدمحمد حسینی و محمد عباسی از وزرای دولت دهم به همراه هم برای ثبت‌نام در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به وزارت کشور مراجعه و ثبت نام کردند.

 

ثبت نام نوه ی امام برای انتخابات مجلس

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی ضمن حضور در محل ستاد انتخابات کشور، برای کاندیداتوری در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران، اسلامشهر، ری و شمیرانات ثبت نام کرد.

 

ثبت نام چهره های سرشناس اصولگرا در انتخابات مجلس

رییس پیشین مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس نهم نیز برای مجلس دهم ثبت‌نام کرد. وی از چهره‌های نزدیک به اصولگرایان به شمار می رود که از انتخابات ریاست جمهوری یازدهم انصراف داد.

از چهره‌های سرشناس دیگر اصولگرا که صبح امروز برای ثبت‌نام به وزارت کشور آمد٬ علی مطهری بود که برای مجلس دهم نیز اعلام آمادگی کرد.

 

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید