Performancing Metrics

فان خال نشست خبری را بعد از 5 دقیقه ترک کرد! | اتاق خبر
کد خبر: 304201
تاریخ انتشار: 3 دی 1394 - 03:13
سرمربی منچستریونایتد بعد از 5 دقیقه نشست خبری خود را ترک کرد تا زمزمه های اخراج او از این تیم بیشتر شود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا و به نقل از دیلی‌میل، لوئیس فان خال، سرمربی منچستریونایتد، در کنفرانس مطبوعاتی امروزش، تنها به دو سوال خبرنگاران ‏پاسخ داد و بعد از 5 دقیقه، سالن کنفرانس را ترک کرد.‏

او درباره سوال خبرنگاران درباره آینده خود گفت: هیچ کس در این اتاق نمی خواهد از من عذرخواهی کند؟این برای من سوال شده است. طبق آنچه من در روزنامه ها خواندم اخراج شدم و رفتم و جایگزینم هم به باشگاه آمد. وقتی چنین چیزهایی نوشته می شوند همسر، فرزندانم، نوه هایم، دوستانم و طرفداران منچستر یونایتد چه احساسی پیدا می کنند؟

او ادامه داد: این رفتارها با من درست نبود و بهتر است از من عذرخواهی شود. من به هیچ وجه نمی‌خواهم با خبرنگاران صحبت کنم. من فقط به خاطر قوانین لیگ برتر اینجا هستم. و می دانم شما از گفته های من در نوشته هایتان همان طور که می خواهید استفاده می‌کنید.

این پایگاه اینترنتی همچنین گزارش داده در پی نتایج ضعیف اخیر منچستر،گروهی از بازیکنان منچستر به رهبری وین رونی نشست ویژه ای با لوییز فان خال برگزار کرده اند. در این جلسه،بازیکنان منچستر به سرمربی هلندی تیم شان گفته اند مشکل اصلی منچستر تمرینات بیش از حد است و این موضوع باعث افت قوای جسمانی و آسیب دیدگی مکرر بازیکنان است.

منچستریونایتد این هفته باید برابر استوک سیتی به میدان برود و شاید امتیاز نگرفتن در این دیدار پایانی بر حضور بی ثمر و بدون جام فان خال در منچستری باشد که در دو فصل گذشته خریدهای زیادی داشت.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید