Performancing Metrics

اینترنت تلفن خود را به اشتراک بگذارید | اتاق خبر
کد خبر: 304293
تاریخ انتشار: 3 دی 1394 - 11:10
یکی از مشکلاتی که ممکن است بعضی کاربران با آن مواجه شوند ،ممکن است که اینترنت آن ها به هر دلیلی قطع شود و به علت نیاز شدید به اینترنت  بروی لپتاپ به مشکلاتی برخورد کنند .

اتاق خبر - در چنین شرایط حساسی کاربرن اپلی میتوانند از قابلیت ها و امکانات اپل استفاده کنند و با به اشتراک گذاری اینترنت تلفن همراه خود این مشکلات را برطرف کنند .با استفاده از hotspot به راحتی اینترنت خود را به اشتراک بگذارید.

فقط باید سیم‌کارت‌هایی را استفاده کنید که از برقراری ارتباطات اینترنتی پر سرعت بر روی آیفون یا آیپد شما پشتیبانی می‌کنند، شما نیز می‌توانید از این اتصال اینترنتی بر روی لپ‌تاپ یا دیوایس دیگر که تنها امکان برقراری اینترنت با استفاده از وای‌فای را دارد، استفاده کنید.

در این مقاله چگونگی فعال کردن hotspot را به پطور کامل توضیح میدهیم .

گام اول :به قسمت setting گوشی خود بروید و گزینه hotspot را انتخاب کنید .

گام دوم:گزینه hotspot را فعال کنید . بعد از فعال کردن این قسمت باید پسوردی را برای wifi خود ایجاد کنید . این پسورد شامل کارکترهای حرفی و عددی میباشد و در مجموع باید  8 کارکتر باشد ، در غیر اینصورت پسورد انتخابی شما را قبول نمیکند . 

 

بعد از گذراندن این دومرحله ، دیوایس هایی که قابلیت اتصال به اینترنت را دارند نام دیوایس شما برای آن ها ظاهر میشود . با پیدا کردن اتصال Personal Hotspot، رمزعبوری را که برای آن تعیین نموده‌اید را در قسمت خواسته شده، ثبت کنید.در این صورت بعد از اتصال ،لپتاپ یا هر دیوایس دیگری از اینترنت گوشی شما استفاده میکند. 

برای استفاده از قایبلیت hotspot با بلوتوث ، باید اطمینان حاصل کنید که بلوتوث بروی دیوایس ها فعال است . بعد از فعال بودن این گزینه آیفون یا آیپدی را که قرار است Personal Hotspot شما باشند را با دستگاه آفلاین خود Pair نمایید.

منبع: بروز رسانی

نظرات
ADS
ADS
پربازدید