Performancing Metrics

دو نفر در قم در تصادف پراید کشته شدند | اتاق خبر
کد خبر: 304365
تاریخ انتشار: 4 دی 1394 - 06:28
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم از وقوع تصادف بین دو دستگاه پراید به علت تجاوز به چپ خبر داد و گفت: متأسفانه بر اثر این حادثه، دو نفر جان باختند.

به گزارش اتاق خبر به  نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اردشیر جمشیدی راد گفت: یک دستگاه خودرو پراید که در مسیر شرق به غرب کیلومتر ۱۰ محور فرعی روستای جنت‌آباد در حرکت بود به علت تجاوز به چپ از خط وسط با یک دستگاه خودرو پراید در مسیر مخالف به شدت برخورد کرد.

به گفته وی در این حادثه سرنشین وسیله غیر مقصر خانمی حدوداً ۵۰ ساله در دم فوت کرد.

رئیس پلیس راه استان قم افزود: در ادامه هر دو راننده به علت شدت جراحات توسط اورژانس به بیمارستان منتقل که علی‌رغم تلاش تیم پزشکی راننده خودرو متخلف نیز در بیمارستان فوت کرد.

جمشیدی راد با بیان اینکه محورهای فرعی به علت عرض کم، هیچ راه فراری برای راننده مقابل ندارد به رانندگان هشدار داد، با سرعت مجاز و احتیاط بیشتر برانند تا شاهد این‌گونه حوادث تلخ نباشیم.

توقیف پژو ۴۰۵ با خلافی ۴۶ میلیون ریالی در قم

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از توقیف یک دستگاه پژو ۴۰۵ با خلافی ۴۶ میلیون ریال در این قم، خبر داد.

سرهنگ اردشیر جمشیدی راد اظهار داشت: مأموران گشت پلیس راه استان قم در محور قدیم «قم-تهران» یک دستگاه پژو ۴۰۵ را به دلیل سرعت غیر مجاز متوقف کردند.

وی با بیان اینکه پس از بررسی از سیستم اجرائیات مشخص شد ۶ مورد از ۱۰۲ مورد تخلف ثبت شده خودرو مذکور، حادثه‌ساز بوده و پژو دارای مبلغ ۴۶ میلیون ریال خلافی است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم افزود: ضمن اعمال قانون بر اساس ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، خودروی مذکور توقیف و روانه پارکینگ شد.

جمشیدی راد در هشدار به رانندگان اعلام کرد: طبق قانون در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به ۱۰ میلیون ریال برسد پلیس مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه طی یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، خودرو توقیف و از تردد آن جلوگیری می‌شود.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید